ترامپ:

عاشق اسرائیلم/ ما با هم در برابر ایران خواهیم ایستاد

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پیامی ضمن ابراز ارادت به رژیم صهیونیستی گفته است که «ما با هم در برابر دشمنانی مانند ایران خواهیم ایستاد».
کد خبر: ۱۱۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ - 27October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، کمتر از دو هفته مانده به موعد انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، نامزد جمهوریخواه در پیامی به صهیونیست‌ها تصریح کرد: «من عاشق اسرائیل هستم».

روز چهارشنبه(دیروز) تجمع حمایتی صدها صهیونیست از نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در قدس اشغالی برگزار شد؛ تجمعی که در آن مشاور دونالد ترامپ هم حضور یافت.

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنین پیامی ویدئویی خطاب به شرکت‌کنندگان در تجمع حمایتی از او در سرزمین‌های اشغالی منتشر کرد.

ترامپ در این پیام با تاکید بر اینکه «من عاشق اسرائیل هستم»، از اعتقاد و احترام ویژه خود به صهیونیست‌ها و دین یهود سخن گفت.

نامزد جمهوریخواه به تغییر مذهب ایوانکا ترامپ دختر بزرگش پس از ازدواج با یک یهودی آمریکایی اشاره کرد و اینکه نوه‌هایش در حال پرورش با آموزه‌های یهودی هستند.

نامزد انتخابات 2016 همچنین با اشاره به ایران تصریح کرد: «ما با هم در برابر دشمنانی چون ایران خواهیم ایستاد دشمنی که متعهد به نابودی اسرائیل و مردمش است».

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار