سردار «قاسم سلیمانی» افتخار مردم ایران است

«حجت الاسلام شیرازی» در دومین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان کرمان در حسینیه ثارالله رفسنجان اظهار کرد: باید زیر پرچم امامت و ولایت باشیم تا جایی که اگر هزاران بار قطعه قطعه شویم دست از دین و بندگی خداوند و دست از مسیر حرکت الهی بر نداریم.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ - 28October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «حجت الاسلام علی شیرازی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در دومین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان کرمان در حسینیه ثارالله رفسنجان اظهار کرد: باید زیر پرچم امامت و ولایت باشیم تا جایی که اگر هزاران بار قطعه قطعه شویم دست از دین و بندگی خداوند و دست از مسیر حرکت الهی بر نداریم.

وی گفت: جمع آوری نیرو و فرستادن به جبهه توسط حجت الاسلام شیخ محمد هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان زبانزد و در هشت سال دوران دفاع مقدس لشکر 41 ثارالله یکی از قوی ترین لشکرها بود به طوری که این لشکر، لشکر پیروزی نام داشت.

حجت الاسلام شیرازی از سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان افتخار مردم ایران و کرمان یاد کرد و افزود: این سردار در همه حال برای پیروزی اسلام و انقلاب جان خود را بر کف گرفته و از مرگ نمی هراسد.

وی اظهار کرد: آنچه امروز در صحنه دنیا می بینیم و به عنوان شهدای مدافع حرم مطرح است در حقیقت تبیین راهی است که شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس شکل دادند و امروز دلاورمردان عرصه دفاع از حرم از همه هستی می گذرند و با درس گرفتن از کسانی که در جنگ هشت ساله در مقابل دشمن سینه سپر کردند به جنگ با دشمن و داعش و تکفیری ها می روند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: حیات شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس امروز یک حرکت عظیم را در منطقه شکل داده است، حرکتی که در آینده با حیات شهدا به حرکت بین المللی تبدیل خواهد شد و این عظمت را امام راحل سال 1367 تبیین کردند؛ آن روز خیلی ها متوجه منظور امام نشدند که در پذیرش پیام قطعنامه 598 ایشان گفتند ما باید بسیج جهانی اسلام را تشکیل دهیم و امروز این بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است.

وی گفت: امروز آمریکایی ها هرچه تلاش می کنند قدرت حشد الشعبی در عراق را بشکنند نمی توانند و حضور پررنگ حشد الشعبی چه در عراق چه در سوریه و غیره کمر استکبار جهانی را شکسته است و آنها قدرت حشد الشعبی را هرگز نمی توانند تضعیف کنند.

حجت الاسلام شیرازی گفت: آمریکا به داعشی ها در سوریه تسلیحات نظامی می دهد و شکست تروریسم در موصل عراق و حلب سوریه یعنی شکست همه قدرت های استکباری از جمله آمریکا، اسراییل، اروپایی ها، عربستان، قطر، ترکیه مقابل پیروزی جبهه مقاومت، به عبارتی پیروزی همین ملت ایران و فاطمیون، رزمندگان سربلند افغانستانی و پاکستانی، همین زینبیون و حزب الله لبنان.

وی گفت: خرداد ماه 1393 داعش به عراق حمله کرد و مردم کربلا و نجف قصد ترک این دو شهر را داشتند زیرا دشمن برنامه ریزی کرده بود که حکومت عراق را به دست گیرد تا به شهرهای کربلا و نجف هجوم آورد و حرم اهل بیت را نابود سازد اما با وارد شدن سردار سلیمانی به عراق مردم شهرهای کربلا و نجف از اینکه ملت ایران آنها را حمایت می کند در شهرهای خود ماندند.

حجت الاسلام شیرازی گفت: هرچه جلو می رویم قدرت جبهه اسلام بیشتر می شود، وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند 25 سال آینده ،رژیم غاصب صهیونیسم وجود ندارد به این حقیقت ایمان داریم که همین فاطمیون، حیدریون، حزب الله، انصارالله، زینبیون و غیره با یاری خدا و رهبری معظم له و حمایت ایران، جهان اسلام را از شر استکبار جهانی خلاص خواهد کرد و خون شهدای حرم اثر می کند.

وی اضافه کرد: یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان کرمان از جمله شهید جمالی زاده، الله دادی، بادپا و بیاضی زاده را گرامی می داریم و این خون ها پرچم استقلال جهان اسلام را به اهتزار درآورده است.
این آیین با حضور استاندار کرمان، فرماندار و امام جمعه رفسنجان، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، خانواده های شهدای مدافع حرم از سراسر استان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

منبع: حوزه

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار