یک نماینده مجلس:

همه مردم باید در راهپیمایی 13 آبان شرکت کنند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تاکید بر لزوم حضور گسترده‌ی مردم در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: زمانی که آمریکا از خوی و خصلت خود کوتاه آمده و در مقابل ملت ایران خاضع باشد و همچنین اراده‌ی ملت ایران را به رسمیت بشناسد ما نیز مواضع خود را بررسی خواهیم کرد، اما در شرایط فعلی کوتاه آمدن در مقابل آمریکا، عین حماقت است.
کد خبر: ۱۱۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ - 29October 2016
 به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمد اسماعیل سعیدی در این خصوص اظهار کرد: برجام و مذاکرات هسته‌ای دال بر این نیست که ما از اهداف و اصول خود دست برداریم چرا که آمریکا از اهداف و اصول خود دست برنداشته‌ است و چنانچه مشاهده می‌شود هنوز هم آمریکا خوی تجاوزگری، عهدشکنی و فتنه‌گری در جهان اسلام را دارد.
 
سعیدی اضافه کرد: آمریکا با تحریم‌های ناجوانمردانه و فشارهای اقتصادی، با حیات و ممات کشور ما بازی کرد، پس چگونه ممکن است زمانی که این کشور از مواضع خود کوتاه نیامده ما از مواضع خود علیه استکبار جهانی دست بکشیم؟
 
وی یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سفارت‌خانه آمریکا مکانی شده بود برای مدیریت پروژه‌ی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامی جریانات معاند از آنجا رهبری و هدایت می‌شد از این رو دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 پی به حیله‌ی دشمن برده و سفارت آمریکا را تسخیر کرده و به واسطه‌ی آن چشم آمریکا را در داخل کشور کور کردند.
 
وی با تاکید بر حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان، یادآور شد: این راهپیمایی متعلق به تمامی مردم ایران بوده و درست است که پیشرو مبارزه با استکبار جهانی در این روز دانش‌آموزان و دانشجویان بوده‌اند اما با توجه به نام این روز که "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" است، همه مردم باید در راهپیمایی 13 آبان شرکت کنند.
 
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: مردم باید در راهپیمایی روز 13آبان شرکت کرده و فریادهای ضد استکباری خود را به گوش جهانیان برسانند.
 
منبع:ایسنا
نظر شما
پربیننده ها