ژنرال‌های صهیونیستی اذعان کردند؛

«حزب‌الله» به قوی‌ترین سازمان در جهان تبدیل شده است/ هماهنگی کامل بین گفتار و عمل «سید حسن نصرالله» وجود دارد

ژنرال‌‌های رژیم صهیونیستی اعتراف می‌کنند که سید حسن نصرالله یک رهبر استثنایی در جهان عرب است که توانسته حزب الله لبنان را به یک سازمان قدرتمند بین‌المللی از حیث توان نظامی تبدیل کند.
کد خبر: ۱۱۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹ - 30October 2016
به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، صهیونیست‌ها حزب‌الله لبنان را به‌عنوان دشمن اول خود به حساب می‌آورند و اذعان می‌کنند که این حزب یک خطر استراتژیک در نوع جدید است.
 
روزنامه «یدیعوت آحارونوت» به نقل از «زهير أندراوس» افسر صهیونیستی نوشت: در جنگ غزه که در پی آن جنگ در سال 2006 اتفاق افتاد، بسیاری از ژنرال‌های ارتش صهیونیستی انتظار داشتند با حزب‌الله در خصوص آنچه که در نوار غزه صورت می‌گرفت، برخورد کنند. لذا منتظر سخنرانی سید حسن نصر الله دبیرکل حزب‌الله لبنان بودند.

این افسر صهیونیستی در ادامه افزود: اگر نظر حزب‌الله لبنان که دشمن شماره یک ما است را می‌فهمیدیم، خیلی از مسائل در مقابل ما روشن می‌شد. سید حسن نصرالله در تاثیرگذاری بر احساسات صهیونیست‌ها، بیدار کردن افکار امنیتی و ایجاد رعب و ترس آنها از زرادخانه موشکی حزب‌الله موفق عمل کرد.

«ایتان هابر» مدیر دفتر و مشاور امنیتی «اسحاق رابین» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز معتقد است که جنگی پیدا نمی‌شود که بر همه جنگ‌ها پیروز شود، اگر چنین جنگی پیدا می‌شود، من همه را به آغاز این جنگ توصیه می‌کردم.

وی در ادامه تصریح کرد: این روزها در رسانه‌های صهیونیستی اخباری مخابره می‌شود که مبنی بر اینکه ما نباید فراموش کنیم که حزب‌الله در سال‌هایی که گذشته است، به هزاران موشک و موشک‌اندازها مجهز شده و نیروهای این حزب با حضور در بحران سوریه تجربه زیادی اندوخته‌اند.   

هابر تاکید کرد: آرامش ما بعد از اینکه اولین موشک از سوی لبنان به سمت (شهرک‌های) ما شلیک شد، برهم خواهد خورد. اگر تعداد زیادی از این موشک‌ها به سمت ما شلیک شود چه بلایی سر ما می‌آید. پس در این زمان از گفتن اظهارت وقیحانه و زشت نسبت به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان خودداری خواهیم کزد.

این تحلیلگر صهیونیستی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی باید زمانی وارد جنگ شود که شمشیرش تیز و مسلط بر گردن دشمن باشد. فرماندهان صهیونیستی باید درک کنند که جنگ‌های تاکتیکی دیگر وجود ندارد. متاسفانه جنگ‌های (فعلی) گسترده هستند.

در ادامه لازم است به اظهارات «ایلی یشای» نائب نخست‌وزیر در زمان جنگ دوم لبنان نیز اشاره کرد که می‌گفت: حزب‌الله لبنان در جنگ 2006 به خوبی توانست جنگ روانی را علی‌رغم اینکه نیروی‌های زیادی را در مقایسه با ما از دست داده بود، اداره کند. هیچ دولتی در جهان وجود ندارد که بر گروهی که براساس جنگ‌های چریکی تشکیل یافته است، پیروز شود.

بر اساس آنچه گذشت می‌توان گفت که تحلیلگران صهیونیستی بر این باورند که سید حسن نصرالله یک رهبر استثنایی است، در نتیجه باید به سخنرانی‌های وی گوش فرا دهند؛ چراکه یک هماهنگی کامل بین آنچه که وی می‌گوید با آنچه که انجام می‌دهد، وجود دارد.  

پژوهشگر دیگری به اسم «ألیکس فیشمان» با بیان اینکه رژیم صهیونیستی طبق عادت به سمت رهبران عرب متمایل می‌شود، اضافه می‌کند: اما در غرب آسیا رهبران استثنایی وجود دارد. وقتی سید حسن نصرالله تهدید می‌کند لذا بر ما واجب است که به صورت جدی به آن گوش دهیم؛ چراکه وی مردی است به آنچه که ملزم و متعهد شده، عمل می‌کند.

«تسفی یحز کئیلیی» تحلیلگر مسائل عرب در شبکه ده رژیم صهیونیستی است، نیز می‌گوید: من به سخنان سید حسن نصرالله مبنی بر توانایی حزب‌الله در مقابل رژیم صهیونیستی  اعتماد دارم. ضروری است تهدید سید حسن نصرالله را در اینکه جبهه جولان باز است را جدی بگیریم. چون رزمندگان حزب الله لبنان از استعداد بالایی نسبت به نیروهای صهیونیستی برخوردار هستند.

ژنرال «غابی تسور» فرمانده زمینی ارتش رژیم صهیونیستی نیز معتقد است: سید حسن نصرالله در تبدیل حزب‌الله لبنان به قوی‌ترین سازمان جهانی از حیث توان نظامی، رشد ساختار و قدرت جنگجویی و تقویت زرادخانه موشکی آن موفق بوده‌است.  

بر اساس گزارش رأی الیوم، علی‌رغم آنچه که در بالا ذکر آن گذشت، واجب است به دو امر اساسی و مهم توجه داشته باشیم: اولا اینکه رژیم صهیونیستی وارد یک جنگ روانی تمام عیار شده که بدون عِده و عُده علیه سید حسن نصرالله و حزب الله شیطنت می‌کند. البته بعید هم نیست که اینگونه اظهار و نظرها در چارچوب همین جنگ روانی باشد.
 
مسئله دوم که باید مد نظر قرار داد، این است که دولت نامشروع صهیونیستی به مدت طولانی نمی‌تواند تحت تهدیدهای حزب‌الله به حیات خود ادامه دهد؛ همانطور که تل‌آویو به صورت رسمی اعتراف می‌کند که موشک‌هایی که در اختیار حزب الله لبنان است، هر نقطه از رژیم جعلی اسرائیل را می‌تواند، هدف قرار دهد.
 
انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها