موزه سیار سعد آباد در فرهنگسرای ابن سینا قابل بازدید است

سی و چهارمین نمایشگاه موزه سیار مجموعه سعدآباد از 8 تا 13 آبان ماه در «فرهنگسرای ابن سینا» آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸ - 29October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «فهیمه نادری نژاد» مسئول موزه سیار سعدآباد گفت: این نمایشگاه که مجموعه ای است از آثار همانند سازی شده و مولاژ آثار شاخص موزه های سعدآباد، در راستای معرفی جاذبه ها و ظرفیت های فرهنگی و تاریخی موزه های سعدآباد از روز شنبه 8 آبانماه در فرهنگسرای ابن سینا افتتاح و آغاز به کار خواهد کرد.

فهیمه نادری نژاد با اشاره به همزمانی این نمایشگاه با روزهای پایانی ماه محرم و روزهای آغازین ماه صفر اضافه کرد: در این نمایشگاه آثاری با محوریت مضامین دینی و مذهبی شامل تعدادی از آثار همانند سازی شده موزه خط و کتابت استاد میرعماد ، موزه استاد فرشچیان و .... به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجموعه سعدآباد با وسعتی به مساحت 114 هکتار و 17 موزه و کاخ موزه بزرگترین مجموعه فرهنگی و تاریخی کشور بشمار می رود افزود: موزه سیار سعدآباد باهدف ایجاد امکان دسترسی و بهره گیری اقشار مختلف جامعه از آثار فرهنگی و تاریخی موزه ها شکل گرفته است و در راستای این شعار که «اگر مردم به موزه ها نمی روند ما موزه ها را به میان مردم خواهیم برد» فعالیت می کند.

این نمایشگاه از 8 آبان ماه به مدت 6 روز از ساعت 8 تا 20 در فرهنگسرای ابن سینا به نشانی تهران، شهرک غرب، فاز یک، خیابان ایران زمین شمالی، پذیرای علاقمندان و دوستداران فرهنگ و هنر غنی این مرز و بوم خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار