سردار غیاثی راد:

روحیه «شهادت‌طلبی» رزمندگان ایرانی الگوی مجاهدان کشورهای منطقه شده‌است

مسئول روابط عمومی معاونت راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز شاهد هستیم که روحیه شهادت طلبی و انقلابی نیروهای ایرانی باعث شده تا رزمندگان در سوریه و عراق با الگوگیری از این روحیه در مقابل تروریست‌های تکفیری از حریم آل الله دفاع کنند.
کد خبر: ۱۱۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ - 01November 2016

سردار غیاثی راد: روحیه شهادت طلبی رزمندگان الگوی امروز دیگر کشورها استبه گزارش دفاع پرس از ایلام، به مناسبت 10 آبان، ویژه برنامه حماسه آزادسازی شهرهای دهلران و موسیان در عملیات غرورآفرین محرم با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان دهلران در شهر موسیان برگزار شد.

سردار داودد غیاثی راد مسئول روابط عمومی معاونت راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم اظهار داشت: رزمندگان اسلام در آبان ماه سال 61 با تأسی از سرور و سالار شهیدان توانستند برگ زرینی در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس رقم زنند.

وی افزود: نیروهای عراقی در آن زمان با حمایت تسلیحاتی آمریکا و غرب برای اینکه بتوانند به خیال خود انقلاب نوپای ایران را از بین ببرند از صدام و رژیم بعث حمایت کردند و او را تشویق کردند تا به ایران حمله کند.

مسئول روابط عمومی معاونت راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتی نیروهای عراقی از وضعیت استقرار و تردد نیروهای ایرانی توسط هواپیماهای آمریکایی اضافه کرد: در شب عملیات فضای آسمان منطقه به شدت تاریک شد و ابرهای باران زا تمام منطقه را در برگرفت.

وی گفت: ساعت 10 شب بود که باران سیل آسایی شروع به باریدن گرفت و رودخانه دویرج سیلاب به راه انداخت که این اتفاق عاملی شد تا نیروهای عراقی خاطرجمع شوند که به دلیل شرایط جوی نامناسب هیچ گونه عملیاتی صورت نمی گیرد.

غیاثی راد تصریح کرد: عملیات در ساعت مقرر برگزار شد و به فضل الهی شهرهای موسیان و دهلران در این عملیات بازپس گرفته شدند و در واقع دست غیب در این عملیات به کمک نیروهای ایرانی آمد به گونه ای که بسیاری از نیروهای بعثی در سنگرهایشان به اسارت گرفته شدند.

وی افزود: در حقیقت ماهواره ها و هواپیماهای آمریکایی هم نتوانست در مقابل اراده و ایمان و روحیه شهادت طلبی رزمندگان ایرانی به کمک دشمن بعثی درآید.

مسئول روابط عمومی معاونت راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: امروز شاهد هستیم که این روحیه شهادت طلبی و انقلابی نیروهای ایرانی  به فراتر از مرزهای جغرافیایی رفته است و رزمندگان در سوریه و عراق با الگوگیری از این روحیه رزمندگان ایرانی در مقابل تروریست های تکفیری از حریم آل الله دفاع می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها