در دیدار سردار شرفی با مردم مطرح شد؛

از توسعه مراکز خدمات انتظامی تا انتقاد از عملکرد برخی ماموران کلانتری‌ها

رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت: مردم در اين ديدار و گفت‌وگوها، پيشنهادات، درخواست‌ها و انتقاداتي را مطرح کردند که توسعه و تقويت «واحدها و مراکز خدمات انتظامی» متناسب با جغرافيا، جمعيت و جرم از درخواست‌های اولويت دار بود.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ - 01November 2016
از توسعه مراکز خدمات انتظامی تا انتقاد از عملکرد برخی ماموران کلانتری‌هابه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، صبح امروز(سه‌شنبه) سردار «محمد شرفی» ریيس پليس پيشگيری ناجا در راستای گفت‌وگوی مستقيم و چهره به چهره با مردم و پاسخگويی به نظرات، انتقادات، ديدگاه‌های شهروندان، به همراه جمعی از معاونان در مرکز نظارت همگانی(197) حضور پيدا کرد.

سردار شرفی در حاشيه اين ديدار اظهار داشت: مرکز نظارت همگانی بستر مناسبی برای ارتباط مستقيم پليس با مردم است.

وی با بيان اينکه امروز با 23 نفر از شهروندان ديدار چهره به چهره محقق شد، افزود: از طريق ويدیو کنفرانس نيز با  20 نفر از مردم استان‌های آذربايجان شرقی، اصفهان، آذربايجان غربی و... گفت‌وگوی مستقيم صورت گرفت.

اين مقام ارشد انتظامي اشاره کرد: برقراری ارتباط تلفنی با برخی از شهروندان نيز از ديگر برنامه‌های حضور در مرکز نظارت همگانی بود.

رئيس پليس پيشگيری ناجا بيان کرد: مردم در اين ديدار و گفت‌وگوها، پيشنهادات، درخواست‌ها و انتقاداتي را مطرح کردند که توسعه و تقويت «واحدها و مراکز خدمات انتظامی» متناسب با جغرافيا، جمعيت و جرم از درخواست‌های اولويت دار بود.

سردار شرفی مطرح کرد: البته در اين ميان نيز انتقاداتی در خصوص نحوه عملکرد برخی ماموران کلانتری‌ها نيز بود که لازم است شهروندان بدانند نيروی انتظامی در راستاي توجه به منويات مقام معظم رهبری در خصوص ارائه خدمات شايسته به مردم در مراکز خدمات انتظامی و کلانتری‌ها، برنامه‌های ويژه‌ای را دنبال می‌کند.  

وی گفت: برخی از تماس‌ها نيز به تقدير از عملکرد کارکنان پليس پيشگيری مرتبط بود، خوشبختانه در 6 ماهه اول امسال ميزان تقدير از عملکرد کارکنان پليس پيشگيری 5.6 افزايش داشته است.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار