معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید در نشست خبری؛

در بوته نقد همه را از زیر یک تیغ نگذرانیم

مهدی ایزدی با بیان اینکه نقد باید منصفانه صورت بگیرد، گفت: اگر نقدی در حوزه اقتصادی هست، نباید بر سر دیگر بخش‌ها و کارکنان حوزه خدمات رسانی کوبید.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ - 01November 2016

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، نشست خبری «محمد ایزدی» معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز دوشنبه 11 آبان ماه با حضور اصحاب رسانه در ساختمان بنیاد شهید برگزار شد.

ایزدی با اشاره به سو استفاده برخی افراد از موضوع اهدای خدمات به ایثارگران اظهار داشت: برخی میخواهند این موضوع را پررنگ کنند که چون خدمات هست، ایثارگران هستند؛ این در حالی است که هیچ ایثارگری برای دریافت خدمات وارد مسیر خدمتگزاری و جان فشانی نشده است و هیچ‌گاه ایثارگران آرمان و عقیده را با مادیات عوض نمی‌کنند.

وی افزود: خدمات معیشتی ما قابل مقایسه با رشادت و ایثار ایثارگران نیست. منتقدان با بی انصافی ما را زیر تیغ نقد می‌برند که هیچ همتی برای رسیدگی به امور ایثارگران وجود ندارد، در یک جمله می‌گویم که نظام با همه مجموعه توان در خدمت ایثارگران است.

معاون تعاون و امور اجتماعی دامن زدن به بحث تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در آستانه انتخابات را تخریب دولت دانست و افزود: منتقدان در جهت تخریب دولت مجموعه بنیاد شهید را هم به عنوان مجموعه دولت مورد نقد قرار می‌دهند که در این انتقادات نوعی همراهی با خارج نشینان و دشمنان نظام صورت می‌گیرد و همه بنیاد شهید زیر سوال می‌رود و خواسته یا ناخواسته با اهداف دشمن همراه می‌شود.

وی با اشاره به دو بخش خدمات رسانی و اقتصادی در بنیاد شهید عنوان کرد: در بحث تحقیق و تفحص باید متوجه این موضوع بود که این دو بخش کاملا از هم مجزا هستند. اگر نقدی در حوزه اقتصادی هست، نباید بر سر دیگر بخش‌ها و کارکنان حوزه خدمات رسانی کوبید. نقد باید منصفانه صورت بگیرد و تخریب کار درستی نیست.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار