سرلشکر دکتر فیروزآبادی با تأکید بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن:

مردم اقتدار ملی و قدرت ایستادگی کشور را در برابر آمریکا حفظ می کنند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در راهپیمایی 22 بهمن، همه مردم حضور خواهند یافت و اقتدار ملی ایران و قدرت ایستادگی کشور را در برابر آمریکا حفظ خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰ - 09February 2014

مردم اقتدار ملی و قدرت ایستادگی کشور را در برابر آمریکا حفظ می کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور در گفتوگویی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارکه فجر، اسلام ناب محمدی(ص) را به عنوان هدیه خداوند متعال از طریق امام خمینی(ره) به ملت ایران یاد کرد و اظهار کرد: 22 بهمن یوم الله تولد انقلاب است، تولد انقلابی که کلید واژه هایش امام، امت، مبارزه با مستکبران، حمایت از مستضعفان، عدالت و ایمان و عمل به احکام الهی است.

وی افزود: وقتی امام راحل در 5آذر 1358 فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر فرمودند در واقع امر به سازماندهی عصاره بسیج ملت کردند؛ ولی خود بسیج در دهه فجر متولد شد و در 22 بهمن میوه و ثمره داد و فرمان تشکیل بسیج برای ادامه انقلاب بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی بیان کرد: این بیداری از جنس فجرآفرینان و برپا کنندگان یوم الله 22 بهمن هستند و به امت اسلامی و راه پیامبر اعظم (ص) معتقد هستند، خدا را شکر میکنیم بذرهایی که امام(ره) در دلها، مغزها، روحهای جوانان و نوجوانان کاشتند امروز سرسبز شده است و به نهال های انقلاب در کشورهای اسلامی تبدیل شده است و میرود که مستضعفین جهان را به سازماندهی و تشکیلات برای خواستن حق و برقراری عدالت دعوت کند.

عضو مجمع  تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: در راهپیمایی 22 بهمن  همه مردم حضور خواهند یافت؛ مگر اینکه کسی نتواند بیاید. مردم اقتدار ملی ایران و قدرت ایستادگی کشور را در برابر آمریکا حفظ خواهند کرد و همین حضور مردم به معنی این است که قدرت اصلی و این اقتدار نیروهای مسلح از همین حضور مردم است که انشاءالله این 22 بهمن از سالهای قبل باشکوهتر برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: در راه پیمایی 22 بهمن دو دسته شرکت میکنند، یکی آنهایی که همیشه در راهپیمایی شرکت داشتند و دیگری افرادی که تازه به انقلاب و ارزشهای کشور ایمان آوردهاند که این هم از دستاوردهای انقلاب است.

وی در پایان از ارتشیان، پاسداران، نیروهای انتظامی، بسیج مستضعفین و آحاد مردم خواست تا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار