اجمالی/ علی اکبر صالحی خبر داد

تولید سانتریفیوژهای جدید تا سه ماه آینده

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مقام معظم رهبری بر موضوع هسته‌ای اشراف دارند و ایشان خطوط قرمز را مشخص کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴ - 10February 2014

تولید سانتریفیوژهای جدید تا سه ماه آینده

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "علی اکبر صالحی" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در همایشی که به مناسبت دهه فجر و سالروز نیروی هوایی ارتش در مرکز فرماندهی آموزشهای هوایی شهید خضرایی برگزار شد با اشاره به تعلیق غنی سازی ۲۰ درصد اظهار کرد: ما از ابتدا به دنبال غنی سازی ۲۰ درصد نبودیم و لجاجت غربیها باعث شد ما به این سمت برویم.

وی با بیان اینکه ما کاری انجام میدهیم که خود مصلحت آن را میدانیم، افزود: مقام معظم رهبری بر موضوع هستهای اشراف دارند و ایشان خطوط قرمز را مشخص کردهاند.

صالحی با اشاره به رونمایی از نسل جدید سانتریفیوژها در یک ماه گذشته تصریح کرد: در وزارت بهداشت و درمان قراردادی را با مرکز سرمسازی رازی امضا کردهایم و امیدواریم در سه ماه آینده سانتریفیوژهایی که این مرکز برای جداسازی پلاسما از خون نیاز دارد تولید کنیم و به آنها تحویل دهیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه صحبت آمریکاییها در خفا و در ظاهر متفاوت است، تاکید کرد: یکی از دلایل این صحبتها این است که آنها اجماع ما را هدف قرار داده و سعی دارند با تحریک ما قطببندیهایی را در داخل کشور به وجود بیاورند.

وی افزود: متاسفانه دشمنان هیچ وقت نفهمیدند که با ایران چگونه رفتار کنند و آنها نمیدانند که ایران در مسایل سیاسی هوشیارتر از آنهاست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار