نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد

دهه فجر یادآور خروش ملت غیور ایران و خلق حماسه ای ماندگار است

نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت دهه فجر اعلام کرد: با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت خود و آمادگی کامل در سراسر کشور و در کنار مردم، نظم و امنیت لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم دهه فجر و به ویژه راهپیمایی 22 بهمن را فراهم خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷ - 10February 2014

دهه فجر یادآور خروش ملت غیور ایران و خلق حماسه ای ماندگار است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، متن اطلاعیه نیروی انتظامی به مناسبت ایام الله دهه فجر به شرح زیر است :


انقلاب اصیل ما جلوه ای از نهضت پر عظمت حضرت رسول الله است.
                                                                   امام خمینی (ره)

در اطلاعیه نیروی انتظامی آمده است: دهه فجر یادآور خروش مقدس ملت غیور ایران بر علیه ظلم و ستم و طاغوت زمان و خلق حماسهای ماندگار و ایجاد انقلاب و تحولی عظیم در جامعه کهن ایران اسلامی و تأثیرگذاری غیر قابل انکار در نظام فکری حاکم بر دنیا است که به رهبری خمینی کبیر (ره) در تاریخ ثبت شد.
 
 اکنون که در آستانه ایام الله دهه فجر قرار گرفتهایم ، ملت غیرتمند و ولایتمدار ایران اسلامی آماده میشود که یک بار دیگر با حضور حماسی و بی نظیر خود تحت هدایتهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، یاد وخاطره سلحشوری، فداکاری و ایثارگری خود را زنده داشته و با آرمانهای امام راحل عظیم الشان خود تجدید عهد و پیمان کند.

به یقین 22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ بشریت است که در آن روز ملتی با اهدای خون خود توانست طومار سلسله دو هزار و پانصد ساله رژیم ستم شاهی را در هم پیچیده و حکومت خدایی را جایگزین آن کند.
 
 اکنون 35 سال از عمر انقلاب می گذرد و در تمام این سال ها مردم هوشیار و باشعور ایران همواره به ندای رهبر خود لبیک گفته و در صحنه های سرنوشت سازی همچون دهها انتخابات و دفاع از ارزشها و آرمان های نظام مقدس اسلامی با شکوه تمام به میدان آمده و دشمنان و بدخواهان و معارضین انقلاب عزیز اسلامی را مأیوس کنند و حقیقتا امنیتی که امروز در جای جای این میهن وجود دارد یکی از آثار این حضور و اعلام حمایت جانانه است.

22 بهمن سی و پنجمین سالگرد شکوفایی انقلاب،منادی همبستگی، وفاق، وحدت و اقتدار و عظمت ملت یکپارچه و بزرگ ایران اسلامی و بیداری اسلامی ملت های مسلمان جهان است که پیام همدلی و وفاداری به آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب را به گوش جهانیان می رساند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تبریک این ایام مبارک به محضر صاحب امر (عج)، مقام معظم رهبری و امت مسلمان ایران عزیز، ضمن حضور در برنامههای این ایام، با کمال افتخار اعلام میدارد با بهرهگیری از تمام توان و ظرفیت خود و آمادگی کامل در سراسر کشور و در کنار مردم نظم و امنیت لازم برای برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن را فراهم می کند.            انشاء ا...
 
 امید است سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ساز طلوع فجری دیگر و ظهور ولی      عدالت گستر که جهان چشم به راه اوست، باشد.
نظر شما
پربیننده ها