سردار صادقی:

اشراف اطلاعاتی و نظارت دو رکن اساسی پیشرفت و موفقیت است

مسئول حفاظت اطلاعات نیروی دریایی سپاه گفت: اشراف اطلاعاتی و نظارت، دو رکن اساسی پیشرفت و موفقیت است، فرمانده باید از وضعیت نیروهای خود آگاه باشد و با توجه به خواسته‌هایشان پیگیر رفع و حل مشکلات آنها باشد.
کد خبر: ۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۱ - 13July 2013

اشراف اطلاعاتی و نظارت دو رکن اساسی پیشرفت و موفقیت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی سپاه، دریادار صادقی مسئول حفاظت اطلاعات نیروی دریایی سپاه در همایش فصلی مسئولان نمایندگی ولی فقیه در این نیرو ضمن تبیین مؤلفههای توانمندی در عرصه خدمتگزاری در مجموعههای مهم و حساسی همچون سپاه، با استناد به رهنمودی از مقام معظم رهبری مبنی بر این که یک مسئول باید نیمی از وقتش را صرفت نظارت کند، گفت: اگر برای نظارت وقت نگذاریم یقیناً آن مجموعه در اختیار ما نخواهد بود و اگر غفلت کردیم، هر چه خوب وتوانمند باشیم از عهده مسئولیت نظارتی خود بر نخواهیم آمد.

وی با برشماری وجوه مهم اشراف اطلاعاتی نسبت به مجموعه ای که مستقیما مسئولیت آن را برعهده داریم، افزود: از راههای اشراف بر مجموعه تعامل و ارتباط کلامی و صمیمی با همکاران و گوش دادن به انتقادهای آنان، پاسخ گویی و جلوگیری از نارضایتی است که باعث ارتقای سطح توانمندی و کارایی آنان می شود.
 
مسئول حفاظت اطلاعات نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از اظهارات خود با نقل رهنمودی دیگر از رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) که «مگر انسانهای خوب دائماٌ خوب می مانند، مگر وسوسه ها در انسانهای خوب اثر نمی گذارد، پس آن چیزی که ضامن است این است که ما برای نظارت وقت بگذاریم، برای این عمل ما بایداز خودمان شروع کنیم، در اولین مرحله اصلاح خویش است»، گفت: باید از وضعیت عملکرد، تردد و احوال همکاران آگاهی داشته باشیم و همکاران نیز باید نسبت به وظایف و مأموریت های خود کاملا توجیه و استعداد و توانایی انجام وظایف محوله را داشته باشند.
 
صادقی خطاب به مسئولان و مدیران افزود: فرمانده باید از وضعیت نیروهای خود آگاه باشد و با توجه به خواسته هایشان پیگیر رفع و حل مشکلات آنها باشد.
 
وی تاکید کرد: حضور فرمانده در جمع همکاران و گوش دادن به سخنان آنها باعث ایجاد روحیه و افزایش انگیزه آنان شده و در پیشبرد اهداف و برنامه ها، سازمان را کمک می کند.
 
صادقی در پایان با مثبت و سازنده خواندن ارتباط بین حفاظت اطلاعات و حوزه نمایندگی ولی فقیه گفت: بحمد الله تعامل بین این دو مجموعه بسیار خوب است و در پیگیری و اجرای مأموریت در سطح نیروی دریایی سپاه همکاری بسیار خوبی دارند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار