اصغر آبخضراعلام کرد

پوشش خبری مراسم ۲۲ بهمن با ۴۵۰۰ عکاس و خبرنگار و ۳۲۰ گروه خبری

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: همزمان با طنین گلبانگ تکبیر، آسمان تمامی مراکز استان‌ها و ۳۰۰ شهر و روستای کشور و چند نقطه شهر تهران، در شامگاه ۲۱ بهمن نورباران و نورافشانی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶ - 10February 2014

پوشش خبری مراسم ۲۲ بهمن با ۴۵۰۰ عکاس و خبرنگار و ۳۲۰ گروه خبری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اصغر آبخضر در نشستی خبری که به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه انجام شد با اشاره به سخنان سخیفی که سردمداران آمریکا در روزهای اخیر بر زبان آوردند، گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» و «لبیک یا حسین» گزینه روی میز ملت ایران است که در راهپیمایی یوم الله۲۲بهمن امسال در بیش از هزار شهر و شهرستان و چهار هزار روستای سراسر کشور و در همه مسیرهای منتهی به میدان بزرگ آزادی تهران طنین انداز خواهد شد.

وی افزود: مردم ایران اسلامی در شامگاه ۲۱ بهمن ماه امسال به یاد تکبیرهای بهمن سال ۱۳۵۷ نوای روحانی و دل انگیز گلبانگ تکبیر را راس ساعت ۲۱ در آسمان میهن عزیزمان طنین انداز خواهند کرد. بانک الله اکبر از ماذنههای مساجد و پایگاههای بسیج و شبکههای مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: همزمان با طنین گلبانگ تکبیر، آسمان تمامی مراکز استانها و ۳۰۰ شهر و روستای کشور و چند نقطه شهر تهران، در شامگاه ۲۱ بهمن نورباران و نورافشانی میشود.

آبخضر درخصوص برگزاری راهپیمایی۲۲بهمن در تهران گفت: همزمان با هزار بخش، شهر و شهرستان و چهار هزار روستای کشور، در تهران نیز مردم از ساعت ۹ از مسیرهای ده گانه به سوی میدان آزادی حرکت خواهند کرد، در پایان این مراسم رییس جمهور سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: از دیگر برنامههای یوم الله ۲۲بهمن اعزام بیش از ۱۷۰ هنرمند در گروههای هنری و فرهنگی به ۶۰ کشور جهان برای برگزاری جشنهای پیروزی انقلاب است. امسال حدود۲۵۰ خبرنگار خارجی و ۱۸۰۰ خبرنگار، عکاس و عوامل تصویربرداری و خبری داخلی در تهران و بیش از ۲۵۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار در استانهای کشور و ۳۲۰ گروه خبری و تمام شبکههای برون مرزی و جام جم و شبکههای استانی کشور در مسیرهای راهپیمایی مستقر خواهند شد و مراسم۲۲بهمن را به صورت مستقیم پوشش خبری تصویری خواهند داد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امسال در مسیرهای ده گانه تهران و به ویژه در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی و از میدانهای صادقیه و فتح و سه راه فرودگاه تا میدان آزادی، بیش از۹۸۰ غرفه فرهنگی، هنری، خبری، امدادی و رفاهی به همت تشکلهای مردمی، سازمانها و نهادها برپا خواهد شد. تعداد غرفههایی که در مسیرهای راهپیمایی سراسر کشور وجود دارد حدود ۱۸هزار غرفه است.

آبخضر گفت: برپایی ۷۲ چادر ایستگاه سلامت و استراحت سالمندان، استقرار گروههای سرود و رزم نواز برای اجرای سرودهای انقلاب و استقرار گروههای کودک و نوجوان تلویزیونی و اجرای برنامههای زنده، برنامههایی است که برای مسیرهای راهپیمایی تهران در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به مناسبت این عید بزرگ خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله مترو و اتوبوسهای شرکت واحد از همه میدانها و شماری از خودروهای تاکسیرانی از ساعت ۶ صبح ۲۲ بهمن برای رفت و آمد مردم به سمت مسیرهای راهپیمایی رایگان خواهد بود. توزیع پرچم ایران و تصاویر امام (ره) و رهبری، آماده سازی مساجد و نمازخانههای ادارات و مدارس، اجرای همسرایی ۶۰۰ هزار نوجوان و جوان دانش آموز و بسیجی در مراسم و اجرای برنامههای هنری هنرمندان کشور از دیگر برنامهها و تمهیدات اندیشده شده برای برپایی هر چه با شکوهتر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال است.

آبخضر در مورد مراسمهای ویژهای که در میدان آزادی و در روز ۲۲بهمن برگزار خواهد شد توضیح داد: مراسم رسمی یوم الله۲۲بهمن در میدان آزادی، ساعت ۱۰ صبح با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و اجرای سرود رسمی جمهوری ایران و با حضور خانواده معظم شهیدان، ایثارگران، جانبازان و مردم فهیم و همیشه در صحنه و مسئولان لشکری و کشوری، سفرا، کارداران و وابستگان نظامی کشورهای خارجی مقیم و میهمانان خارجی در تهران آغاز خواهد شد. پرواز بادکنکها از برج آزادی و برنامه جلوههای ویژه، سقوط چتربازان نیروهای مسلح و عملیات نمایش هوایی، اجرای سرود رزم نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، اجرای دو سرود گروه سرود ۲۲ هزار نفری جوانان دانش آموز، قرائت قطعنامه سراسری یوم الله ۲۲بهمن، سخنرانی آقای روحانی رییس جمهور و همچنین مراسم گلباران مردم در پایان مراسم، از دیگر برنامههایی است که درمیدان آزادی برگزار خواهد شد.

مسیرهای ده گانه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

* مسیر شماره یک:

مسجد امام حسین (ع) - میدان امام حسین (ع) - خیابان انقلاب - خیابان آزادی - میدان بزرگ آزادی.

* مسیر شماره دو:

مسجد جامع ابوذر - میدان ابوذر - خیابان ابوذر - خیابان شهید آیت الله سعیدی - میدان بزرگ آزادی.

* مسیر شماره سه:

خیابان تختی - خیابان شهید آیت الله سعیدی - مسجد امام هادی (ع) - خیابان شهید آقایی - میدان معلم - میدان بزرگ آزادی.

* مسیر شماره چهار:

مسجد دارالسلام - میدان منیریه - خیابان شهید معیری - خیابان کارگر - میدان انقلاب - خیابان آزادی - میدان بزرگ آزادی.

* مسیر شماره پنج:

مسجد الجواد (ع) - میدان هفتم تیر - خیابان شهید آیت الله دکتر مفتح - خیابان انقلاب - خیابان آزادی - میدان بزرگ آزادی.

* مسیر شماره شش:

مسجد حضرت امیر (ع) - خیابان کارگر شمالی - خیابان انقلاب - خیابان آزادی - میدان بزرگ آزادی.

* مسیر شماره هفت:

مسجد المهدی (عج) - خیابان ستارخان - خیابان شادمهر - خیابان آزادی - میدان بزرگ آزادی.

* مسیر شماره هشت:

مسجد حضرت ابوالفضل (ع) - خیابان ستارخان - میدان توحید - خیابان آزادی - میدان بزرگ آزادی.

* مسیر شماره نه:

مسجد جامع امام سجاد (ع) - خیابان آیت الله اشرفی اصفهانی - فلکه دوم صادقیه - خیابان محمدعلی جناح - میدان بزرگ آزادی.

* مسیر شماره ده:

مسجد امام جعفرصادق (ع) - فلکه دوم صادقیه - خیابان محمدعلی جناح - میدان بزرگ آزادی.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار