نخست‌وزیر سوریه:

همان اهداف و پیام‌های پیشین را در ژنو پیگیری می‌کنیم

نخست‌وزیر سوریه با تاکید بر اینکه تنها سوری‌ها هستند که بار دیگر با همکاری دوستان وفادار سوریه کشور خود را می‌سازند، گفت: هیات اعزامی نظام سوریه به نشست ژنو 2 با همان اهداف و پیام‌های پیشین به ژنو رفته است.
کد خبر: ۱۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹ - 10February 2014

همان اهداف و پیام‌های پیشین را در ژنو پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از ایسنا، "وائل الحلقی" نخستوزیر سوریه در گفتوگویی تلویزیونی تاکید کرد: ما به زودی پیروزی بزرگی به دست میآوریم چرا که مسیر سختی را از طریق مبارزه با تروریسم و گروههای تروریستی و تلاش جهت برقراری صلح و سازش میان سوریها طی کردهایم.

وی در ادامه افزود: کشف برنامههای گروههای تروریست نشان میدهد که ما در مبارزه با اقدامات تروریستی راه درستی را در پیش گرفتهایم.

الحلقی خاطرنشان کرد: ارتش سوریه گروههای تروریستی را شکست خواهد داد و افکار تروریستی هیچ جایگاهی در آینده این کشور نخواهند داشت.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به موفقیت در صلح ملی در روزهای آتی، گفت: هیات اعزامی نظام سوریه بار دیگر با همان پیام و اهداف پیشین خود به ژنو رفته است.

الحلقی تاکید کرد: ما راهی طولانی و سخت در پیش داریم. هیات اعزامی نظام سوریه با پیشنهادات و توصیههای بشار اسد، (رئیسجمهوری سوریه) موفقیتی را که در دور اول مذاکرات نشست ژنو 2 به دست آورد، پیگیری میکند.

وی خاطرنشان کرد: تنها سوریها هستند که با همکاری دوستان وفادار سوریه کشور خود را خواهند ساخت.
الحلقی همچنین گفت: دولت سوریه از طریق تامین فضای مناسب برای توسعه و پیشرفت کشور با جنگ اقتصادی که سوریه با آن مواجه است، مقابله میکند.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار