مهدی سرابی خبر داد

برگزاری اولین یادواره «لاله‌های آسمانی»

مسئول ستاد بزرگداشت اولین یادواره «لاله‌های آسمانی» از برگزاری این یادواره در ۳۰ بهمن خبر داد و گفت: این یادواره با هدف ترویج ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸ - 10February 2014

برگزاری اولین یادواره «لاله‌های آسمانی»

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از ایکنا، مهدی سرابی، مسئول ستاد بزرگداشت اولین یادواره «لالههای آسمانی» اظهار کرد: اولین یادواره «لالههای آسمانی» را در روز ۳۰ بهمن با حضور جمع کثیری از مقامات لشگری و کشوری و خانواده شهدا و گروهی از جانبازان و علاقهمندان جامانده از کاروان شهدا برگزار میکنیم.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این یادواره همانطور که از اسمش برمیآید، زنده کردن و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است. ما باید امروز برای شهدا کار کنیم، همان طور که آنها طی یک دوره برای ما ایثار کردند و آرامش، امنیت و غیرت را برای ما به یادگار گذاشتند.

سرابی خاطرنشان کرد: شناساندن شهدا و تجلیل از این افراد از جان گذشته، روشن کردن راه و سیره شهدا، آموختن سیره اخلاقی، خانوادگی و اجتماعی شهدا به نسل جدید و ادای احترام به خانوادههای معظم شهدا، از محورهای اصلی این یادواره به شمار میآید.

مسئول برگزاری این یادواره در ادامه از حضور رزمندگان و همرزمان شهدا برای بیان خاطرات دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: هیئت شاهزاده علیاصغر در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و با مشارکت سازمان بسیج شهرداری تهران اقدام به برگزاری این یادواره کرده است و سعی دارد هر ساله این مراسم را به نحو شایستهای برگزار کند.

سرابی اظهار کرد: در این یادواره مسئولانی از سازمان بسیج و سپاه که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند به سخنرانی پرداخته و از خانواده شهدا تجلیل به عمل خواهد آمد.

گفتنی است که این مراسم در روز ۳۰ بهمن در محل خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان منیریه، حسینیه شهدای حیدریآرام برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها