تکرار/ امیر شاه صفی با اشاره به بیعت تاریخی 19 بهمن 57:

وابستگی شاه و خوی استعماری آمریکا عامل خیزش نیروی هوایی بود

امیر سرتیپ شاه صفی گفت: در جنگ نامتقارن در برابر دشمنان، مهم این است که دردآورترین ضربه یعنی انهدام نیروی انسانی را به حریف وارد کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳ - 10February 2014

وابستگی شاه و خوی استعماری آمریکا عامل خیزش نیروی هوایی بود

به گزارش خبر گزاری دفاع مقدس امیر سرتیپ حسن  شاه صفی در گرامیداشت روز نیروی هوایی ارتش و در جمع دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد اظهار کرد: در دیداری با مقام معظم رهبری، ایشان به بیان خاطرات خود درزمان پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته و فرمودند که "هنوز در 19 بهمن نتیجه انقلاب مشخص نبود، اما کارکنان نیروی هوایی با کارت شناسایی خود به محضر امام راحل رفته و با ایشان بیعت کردند".

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: این عمل کارکنان نیروی هوایی را باید دروابستگی شاه و تحقیر آنها توسط مستشاران خارجی  جست و جو کرد. زیرا کارکنان فنی  قبل از انقلاب در زمان تعمیر قطعات جنگندهها  و سایر کارهای محوله از سوی آنها تحقیر می شدند. عملکرد کارکنان نیروی هوایی و خیزش آنها ناشی از بغض و کینه ای بود که نسبت  به آمریکا  و خوی استعماری آنها داشتند.

امیر سرتیپ شاه صفی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ماندگاری تحرکات انقلابی، شجاعانه و با اصالت تصریح کرد: کار کارکنان نیروی هوایی با گذشت سالها ارزشمندترمی شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، با بیان اینکه در اوائل جنگ، نیروی هوایی ارتش شهدای زیادی را تقدیم انقلاب  و ایران اسلامی کرد، یاد آور شد: در اواخر سال 59، تعدادی از بهترین و مخلصترین خلبانان شجاع به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در دیدار با یکی از مسئولین کشوری گفت: حضرت آقا در این دیدار دو نکته مهم را متذکر شدند که فرماندهان و نیروهای مسلح ما نباید گرفتار نفس و مادیات شوند.در این جلسه حضرت آقا فرمودند که "نفس و مادیات آسیب بزرگی برای نیروهای مسلح به حساب آمده و فرد را از مسیر منحرف می کند". باید توجه داشت که نفس و مسائل مادی مانند جنگ نرم آرام و آهسته درون فرد نفوذ می کند.

وی افزود: امروز با توجه به تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی  باید همواره آمادگی دفاعی خود را در بالاترین سطح حفظ کنیم . در جنگ نامتقارن در برابر دشمنان، مهم این است که دردآورترین ضربه یعنی انهدام نیروی انسانی را به حریف وارد کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار