اجتماع مدافعان حرم حضرت زینب(س) در کنار پیکر 92 شهید دفاع مقدس

مدافعان حرم از سراسر خوزستان در کنار پیکر مطهر 92 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در معراج شهدای اهواز گردهم آمدند.
کد خبر: ۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵ - 18August 2013

اجتماع مدافعان حرم حضرت زینب(س) در کنار پیکر  92 شهید دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ عشقی رئیس قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در این باره گفت: در این اجتماع بزرگ که صبح امروز در معراج شهدای اهواز در پادگان شهید علی محمودوند برگزار شد ، جوانان و نوجوانی از سراسر خوزستان حضور داشتند و برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) در دمشق سوریه اعلام آمادگی کردند.

همچنین در این مراسم حاج مهدی سلحشور از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس شهر مقدس قم به مداحی پرداخت.

این اجتماع بزرگ با حضور جمعی از جوانان بهبهانی، تعدادی از هیئت امنای تپههای نورالشهدای لالههای زهرایی بخش جایزان امیدیه، جمعی از جوانان هفتکلی و گتوندی، جمعی از خانوادههای شهدای سراسر کشور از جمله خانواده شهید ابوتراب کریمپور بلداجی، شهید الله رحم آقایی، شهید سید مهدی موسوی و شهید ابراهیم بهرامی در کنار پیکر 92 شهید دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم همچنین یاد و خاطره بسیجی شهید سید مهدی موسوی جانشین حوزه10 شهری اهواز که به دست اشرار مسلح و ایادی استکبار جهانی به شهادت رسیده بود نیز گرامی داشته شد.

نظر شما
پربیننده ها