فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

دوران سربازی، بهترین زمان برای خودسازی است

سردار ساجدی نیا، صبح امروزبا حضور در جمع صمیمی و گرم سربازان ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ،ضمن بیان خصوصیات دوران سربازی،این دوران را بهترین زمان برای خودسازی و دوستی های ماندگار برشمرد.
کد خبر: ۱۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲ - 10February 2014

دوران سربازی، بهترین زمان برای خودسازی است


به گزارش خبرگازاری دفاع مقدس، سردار "حسین ساجدی نیا" فرمانده نیروی انتظامی پایتخت صبح امروز در آستانه فرا رسیدن روز 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در نشست صمیمی و گرم سربازان ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ حاضر شده و با آنها از نزدیک گفت وگو کرد.

در این دیدار که جمعی از روسا و فرماندهان پلیس پایتخت نیز حضور داشتند، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دوران مقدس خدمت سربازی و نیز خصوصیات این دوران، اظهارداشت:" این دوره، زمان مناسبی برای خودسازی است، از سوی دیگر با رعایت قوانین و مقررات اجتماعی الگوی دیگران باشید؛ حالا که برای اعتلای کشور به خدمت سربازی آمده اید ،سعی کنید بهترین خدمت را برای کشور و میهن خود انجام دهیم.
 
سردار ساجدی نیا، با اشاره اینکه انسان طی سه یا چهار دوره در زندگی دوستی های ماندگار پیدا می کند، گفت:" در دوران دبستان، دبیرستان و دانشگاه فرد دوستان خوب و دوستی های ماندگاری پیدا می کند و خاطرات خوبی از آنها برای نسل های بعدی خود دارد اما خاطرات دوران سربازی بیشتر از این دوره ها به یاد ماندنی و دوستی های این دوران ماندگار است  چرا که 2 سال به صورت شبانه روزی در کنار هم هستید و در سختی و شادی ها با هم حضور دارید.
 
وی با اشاره به تقویت توانایی های اجتماعی در طول خدمت سربازی، تصریح کرد:" سختی های دوران سربازی از فرد، انسانی با قدرت بالای اجتماعی می سازد و به او یاد می دهد علاوه بر داشتن اخلاق خوب و نیکو به همنوع خود احترام بگذارد.
 
رییس پلیس پایتخت توصیه کرد: خدمت مقدس سربازی را به دوران خودسازی تبدیل کنید و با تلاش، کمبودهای خود را رفع کرده و اطلاعات علمی و خصوصا دینی و مذهبی خود ارتقا دهید؛ انس با قرآن، بهترین زمان برای خودسازی همین دوران سربازی است.

گفتنی است، در پایان این جلسه، سردار ساجدی نیا به سوالات و درخواست های مطرح شده از سوی سربازان حاضر در این جلسه پاسخ داد.
نظر شما
پربیننده ها