برگزاری مراسم بزرگذاشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در عراق

استان بصره، در جنوب عراق شاهد برگزاری مراسمی به مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره و مسئولان این استان بود.
کد خبر: ۱۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸ - 11February 2014

برگزاری مراسم بزرگذاشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در عراق

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، "مختص آبادی" کنسول جمهوری اسلامی ایران در استان بصره از برگزاری مراسمی به مناسبت سیوپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران با حضور مسئولان این استان خبر داد.

مختص آبادی با بیان اینکه بصره یکی از مهمترین شهرهای عراق است و ما تلاش میکنیم روابط خود با این استان را توسعه و گسترش دهیم، تاکید کرد: حضور در مراسمی که به مناسبت سیوپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران در این شهر برگزار شد، برای همگان آزاد بود.

وی تاکید کرد: استراتژی انقلاب ایران در روابط خارجی بر همکاری و منافع متقابل اقتصادی و اجتماعی استوار است و در راس این کشورها عراق قرار دارد.

از سوی دیگر "ماجد النصراوی"  استاندار بصره با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ایران تجربه مدنی خوبی در عرصه رشد و پیشرفت و ثبات و استقرار و امنیت داخلی ارائه کرد، گفت: بهترین و بزرگترین رهاورد انقلاب اسلامی پرورش دادن نسلی است که هویت، راه و خط مشی و رهبری تاثیرگذارش را بدون توجه به حدود جغرافیایی و اختلافات دینی و طایفهای حفظ کرده است.

این مراسم به همت کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره برگزار شد و در آن شخصیتهای دینی و اجتماعی این استان حضور داشتند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار