رژیم صهیونیستی بار دیگر خواستار افزایش فشارها علیه ایران شد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور موفقیت در توقف برنامه هسته ای ایران از امریکا تقاضا خواهد کرد فشارهای بیشتری را به ایران وارد نماید.
کد خبر: ۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸ - 14July 2013

رژیم صهیونیستی بار دیگر خواستار افزایش فشارها علیه ایران شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "تایمز"، بنجامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور متوقف کردن برنامه هسته ای ایران و تعقیب اهداف خود در این رابطه طی روزهای آینده از باراک اوباما رئیس جمهور امریکا تقاضا می کند فشارهای بیشتری علیه ایران اعمال نماید و گزینه نظامی را به عنوان یک گزینه جدی در برخورد با ایران مدنظر قرار دهد.

گفتنی است تایمز در حالی خبر از درخواست نتانیاهو از امریکا برای افزایش فشارها علیه ایران داده است که طی روزهای اخیر مقامات مختلف امریکایی تمایل این کشور را برای آغاز مذاکرات مستقیم با ایران نشان داده اند که البته با بازتاب های گوناگونی مواجه شده است.
 
در این رابطه باید خاطر نشان کرد که از آغاز و جدی شدن برنامه هسته ای ایران، رژیم صهیونیستی همواره ایران را تهدید به حمله به تهدیدات هسته ای کرده است و یا از امریکا درخواست کرده است که با اعمال فشار مانع پیشروی برنامه هسته ای ایران گردد که رهبران این رژیم تاکنون موفقیتی در این زمینه نداشته اند؛ اما تایمز طی خبری اعلام کرده است که طی روزهای آینده نتانیاهو آخرین تلاش های خود برای کسب موافقت اوباما برای اعمال فشار بیشتر به ایران را به کار خواهد بست.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار