سردار رضا محمد سلیمانی:

والفجر ۸ نمایش شجاعت، تدبیر و ایمان مردان خدایی بود

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: عملیات والفجر ۸ منحصر به فرد بود و تأثیرات سیاسی فراوانی در سطح منطقه و بین الملل به دنبال داشت.
کد خبر: ۱۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴ - 12February 2014

والفجر ۸ نمایش شجاعت، تدبیر و ایمان مردان خدایی بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، همایش یادگاران عملیات والفجر هشت با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم ۴۵۰ نفر از رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری که در عملیات والفجر ۸ حضور داشتهاند، شرکت داشتند.

سردار "رضا محمد سلیمانی" فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) اظهار کرد: والفجر ۸ یکی از بزرگترین و شگفت انگیزترین عملیاتها در دوران دفاع مقدس بود.

وی افزود: درحقیقت علمیات والفجر ۸ به زیبایی تصویرگر امدادهای غیبی و الهی است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: این عملیات بزرگ، یک معجزه تمام معنای الهی بود و در این عملیات شجاعت، تدبیر و ایمان مردان خدایی به نمایش گذاشته شد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: از نظر نظامی، عملیات والفجر ۸ منحصر به فرد بود و تأثیرات سیاسی فراوانی نیز در سطح منطقه و بین الملل به دنبال داشت.

وی با اشاره به سختیهای انجام عملیات در منطقه فاو، تاکید کرد: در این منطقه باید چهار نوع اقدام آبی، خاکی، جنگلی و جنگ شهری انجام میشد تا بتوانیم بر دشمن پیروز شویم و به اهداف عملیات برسیم.

سردار سلیمانی با بیان خاطراتی از این عملیات بزرگ، نقش حفاظت اطلاعات در نتیجهگیری و پیروزی والفجر۸ مهم دانست و یادآور شد: تحقیقات علمی گسترده طولانی مدتی برای این عملیات صورت گرفته بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار