رحیم مهدی خانی در گفت‌و‌گو با دفاع مقدس:

مسئولان باید جوانان را در ساخت فیلم‌های دفاع مقدس یاری دهند

طراح گریم و بازیگر عرصه سینما و تلویزیون گفت: فیلم «خانه‌ای کنار ابر‌ها» یادآور روزهای حماسه و مقاومت ملت ایران است که در حقیقت در برابر رژیم بعث و استکبار ایستادگی کردند و عزت را برای ایرانیان به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۱۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸ - 12February 2014

مسئولان باید جوانان را در ساخت فیلم‌های دفاع مقدس یاری دهند

"رحیم مهدی خانی" طراح گریم و بازیگر عرصه سینما و تلویزیون در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: ساخت فیلمها با رویکرد و محتوای دفاع مقدس سبب میشود تا نسل امروز و نسلهای آینده که جنگ را از نزدیک ندیدهاند با اهداف و آرمانهای دفاع مقدس و رزمندگان ایثارگر آشنا شوند.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تولید و ساخت فیلمهای دفاع مقدس میسر میشود و باید مسئولان در این حوزه کارگردانان و تولیدکنندگان فیلمها به ویژه نسل جوان را حمایت کند تا بتوانند در زمینه ساخت فیلمهای دفاع مقدس گامهای بیشتری بردارند.

مهدی خانی تاکید کرد: فیلم «خانهای کنار ابرها» یادآور روزهای حماسه و مقاومت ملت ایران در برابر حمله ناجوانمردانه رژیم بعث است و زنان و مردان کشورمان با روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در مقابل دشمن متجاوزگر ایستادند و تا پای جان برای حفظ وطن و اسلام استقامت کردند.

بازیگر عرصه سینما و تلویزیون اذعان داشت: فیلم «امروز» میرکریمی میخواست بگوید مردان انقلاب همیشه مراقب انقلاب و اسلام هستند و آبروی خودشان را میگذارند تا آبروی انقلاب حفظ شود.

وی افزود: نسل جنگ و دوران دفاع مقدس همان طور که در آن دوران جانفشانی کردند تا اسلام و نظام مقدس جمهوری پایدار بماند امروز هم مقتدرانه در برابر هر تهاجم و فتنهای میایستند و اجازه دخالت در امور کشور را به هیچ کس نمیدهند.

مهدی خانی دوران دفاع مقدس با ایثارگری و جانبازی شهدا از تقدس خاصی برخوردار است، اذعان داشت: نسل جوان ما با ساخت فیلمها و سریالها جبهه و جنگ را میشناسند و با مفاهیم و ارزشهای آن دوران آشنا میشوند.

وی اظهار کرد: کمال تبریزی در فیلم «عبور» دوران دفاع مقدس و اخلاص و زلال آن دوران را به نحو احسن و مطلوب به تصویر کشیده است.

بازیگر عرصه سینما و تلویزیون در پایان گفت: سازندگان فیلمها با رویکرد و محتوای دفاع مقدس با استفاده و مشاوره از رزمندگان دوران دفاع مقدس در ساخت فیلم موفقتر خواهند بود و قطعا این روش تاثیرات بسیاری را به دنبال دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار