حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی مطرح کرد؛

روزه داری از نشانه های برتری امت اسلامی بر سایر امت هاست

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش صبح امروز در جمع کارکنان اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: روزه داری از نشانه های برتری امت اسلامی بر سایر امتهاست.
کد خبر: ۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱ - 14July 2013

روزه داری از نشانه های برتری امت اسلامی بر سایر امت هاست

به گزارش  خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش طی مراسمی رئیس جدید دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش را معرفی  نمود و ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: روزه داری از نشانه های برتری امت اسلامی بر سایر امتهاست و در همین زمینه امام باقر(ع) به نقل از پیامبر اکرم(ص) فرموده اند این ماه رمضان ماهی است ویژه شما مسلمانان دوره آخرالزمان و امت رسول خدا، که بدین وسیله روزه گرفتن در این ماه شما را برتری بخشیده است بر سایر امت ها.

وی با استناد به روایات و اشاره به اینکه در گذشته خداوند ماه رمضان را فقط بر پیامبران واجب کرده بود، ابراز داشت: خداوند به امت اسلامی لطف ویژه ای داشته و آن فرصتی را که به پیامبران داده بود را به ما امت رسول خدا هم داده است و ما باید با انجام روزه داری واقعی، قدردان این لطف ویژه خداوند باشیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی در ادامه از همدلی بین کارکنان عقیدتی سیاسی در حوزه مرکزی نیروی دریایی تشکر و تصریح کرد: الحمدلله امروز شاهدیم که این انضباط و تلاش کاری به دورترین عقیدتی سیاسی های یگان های زیر مجموعه ها منتقل شده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش اقدامات شایسته مدیران را به یاد ماندنی و ماندگار دانست و افزود: هر مدیر موفقی بایستی عصرآفرینی کند و آثار ماندگاری از خود به جای بگذارد و فرمول سازی و دوران آفرینی کند.
 
رئس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین مجاهدی در طول تصدی ریاست دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین رضایی را به عنوان رئیس جدید منصوب کرد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار