دریادار سیاری خبر داد

رونمایی از ۳ ناوشکن تیپ جماران در آینده نزدیک

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ناوشکن‌های جماران۳، ۴ و ۵ در حال ساخت است، گفت: این ناوشکن‌های جمهوری اسلامی ایران با تیپ جماران به ترتیب رونمایی می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳ - 14February 2014

رونمایی از ۳ ناوشکن تیپ جماران در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، امیر دریادار حبیبالله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش، در شهر انزلی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی دریایی در تمامی آبهای آزاد حق حضور داشته و حضور مییابد.

وی با بیان اینکه پیام حضور ایران در اقیانوسها صلح و دوستی و امنیت است، افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آمادگی کامل به سر میبرد.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس تدبیر مقام معظم رهبری ما اهل تعدی به مرزها، منافع و منابع سایر کشورها نیستیم.
 
دریادار سیاری خاطرنشان کرد: حضور ناوگروههای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقیانوسها با هدف تحکیم روابط با کشورهای همسایه اقیانوسها و ابلاغ پیام صلح و دوستی است.
 
وی با بیان اینکه ناوشکنهای جماران 3،4 و 5 در حال ساخت است، تصریح کرد: این ناوشکنهای جمهوری اسلامی ایران با تیپ جماران به ترتیب رونمایی میشوند.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور ناوگروههای این نیرو در اقیانوسها، افزود: در چهارسال گذشته دو هزار کشتی را در اقیانوسها برای جلوگیری از تعدی دزدان دریایی اسکورت کردیم.
 
دریادار سیاری گفت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی کل قوا  آماده مقابله با هرگونه تهدید علیه کشور است.
 
وی با بیان اینکه نیروی دریایی یک نیروی راهبردی است، خاطرنشان کرد: در تمامی آبهای آزاد دنیا حضور مییابیم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار