فلسطین و سوریه موضوعات اصلی کنفرانس بین المجالس اسلامی در تهران

نهمین نشست اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران برگزار می شود و موضوع فلسطین و بحران سوریه موضوعات اصلی این نشست را تشکیل می دهند.
کد خبر: ۱۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۰ - 14February 2014

فلسطین و سوریه موضوعات اصلی کنفرانس بین المجالس اسلامی در تهران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، با ورود هیئت های پارلمانی بیش از 30 کشور اسلامی عضو سازمان همکاری اسلامی (سازمان کنفرانس اسلامی سابق)، نشست کمیته اجرایی کنفرانس بین المجالس اسلامی روز جمعه در تهران آغاز شد و با توجه به اولویت های کشورهای اسلامی و مسائل منطقه ای، موضوعات مرتبط با فلسطین و چگونگی حل بحران سوریه و کمک به مردم این کشور از محورهای اصلی این نشست به شمار می رود.

لازم به ذکر است پس از برگزاری نشست کمیته اجرایی، قرار است نهمین اجلاس اتحادیه بین المجالس با حضور روسای مجلس کشورهای عضو در 29 و 30 بهمن ماه در تهران برگزار شود.

شایان ذکر است به منظور مشارکت در این نشست تاکنون بیش از 30 هیئت پارلمانی وارد کشورمان شده اند و انتظار می رود هیئت های از چند کشور دیگر نیز به این تعداد افزوده شود.

باید خاطر نشان کرد در نخستین روز نشست کمیته اجرایی کنفرانس بین المجالس اسلامی در روز جمعه، چند موضوع مهم از جمله بررسی ارسال کمک های انسان دوستانه برای مردم سوریه و مسایل و مشکلات جاری در سودان و چاد مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار