از سوی آل خلیفه صورت گرفت

سرکوب گسترده مردم در سالروز انقلاب مردم بحرین

مردم بحرین در حالی روز گذشته به مناسبت سومین سالروز انقلاب به تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه ادامه دادند که به شدت از سوی نیروهای امنیتی وابسته به آن سرکوب شدند.
کد خبر: ۱۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۷ - 15February 2014

سرکوب گسترده مردم در سالروز انقلاب مردم بحرین

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از راشا تودی،  نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با تشدید اقدامات سرکوب گرایانه و استفاده از گاز اشک آور به سرکوب اعتراضات مردمی در سومین سالروز آغاز حرکت انقلابی مردم بحرین  پرداختند.

در شرایطی مردم بحرین در روز گذشته (14 فوریه) و در سومین سالروز حرکت انقلابی خود به خیابان ها آمده و به اعتراضات خود علیه سیاست های سرکوب گرایانه و تبعیض آمیز آل خلیفه ادامه دادند که با واکنش شدید نیروهای امنیتی وابسته به آن مواجه شدند؛ به گونه ای که پلیس بحرین پس از درگیری با معترضان و استفاده از گاز اشک آور به دستگیری و سرکوب بسیاری از آنها پرداخت.

لازم به ذکر است موج اعتراضات روز گذشته در بحرین به گونه ای بوده است که علاوه بر منامه پایتخت این کشور، نیروهای امنیتی آل خلیفه مجبور شده اند از گاز اشک آور برای متفرق کردن معترضان در نواحی روستایی استفاده کنند.

شایان ذکر است در جریان تنش های روی گذشته حداقل 30 تن دیگر از انقلابیون بحرینی توسط پلیس این کشور دستگیری و زندانی شده اند.

طبق گزارش سازمان های بین المللی، از آغاز موج ناآرامی ها در بحرین و رشد حرکت انقلابی مردم این کشور، تعداد زیادی از معترضان توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه زندانی شده اند و شاهد موارد متعددی از نقض حقوق آنها در سال های اخیر بوده ایم.
 

نظر شما
پربیننده ها