مدیر رادیو قرآن خبر داد

همکاری رادیو قرآن با سپاه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

مدیر رادیو قرآن از قرارگیری فایل صوتی قرائت قرآن شهدای قاری طی روزهای دوشنبه هر هفته روی سایت رادیو قرآن خبر داد و گفت: تاکنون ۵۰ فایل صوتی روی سایت این شبکه رادیویی بارگذاری شده است.
کد خبر: ۱۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵ - 15February 2014

همکاری رادیو قرآن با سپاه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "محمدحسین محمدزاده" مدیر رادیو قرآن در گفتوگو با ایکنا از برنامههای ترکیبی یاد کرد که در رادیو قرآن انجام میشود و افزود: از جمله این برنامههای ترکیبی، قرائت وصیتنامهها و توصیههای قرآنی شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

به گفته وی، انجام چنین اقدامی اثرگذاری بسیاری بر جامعه خواهد داشت که "مهر تابان" به عنوان یکی از برنامههای پرمخاطب صبحگاهی رادیوقرآن، مصداق بارز این اقدام به شمار میآید که یکی از آیتمهای پرطرفدار آن، بازخوانی وصیتنامههای قرآنی شهدا است.

محمدزاده از انجام برنامه مشترکی با سپاه یاد کرد و افزود: برنامهای درباره شهدایی که قاری قرآن بودند و به نوعی به قرائت قرآن میپرداختند داریم؛ انجام این برنامه جزء برنامههای ترکیبی رادیوقرآن است؛ از این رو معرفی شهید قرآنی، پخش تلاوت، دعا یا مناجات شهید، از دیگر برنامههای رادیو قرآن به شمار میآید.

محمدزاده همچنین از طراحی این برنامه یاد کرد و گفت: یافتن فایل صوتی قرائت قرآن و مناجات شهدا کاری دشوار است، ولی با این حال، برنامه اجرایی شده است و در قالب برنامه "والشمس" که ساعت ۶:۳۰ تا ۸ از رادیو پخش میشود، طی روزهای دوشنبه شاهد پخش تلاوت شهدای قاری هستیم.

وی با بیان اینکه بنا داریم این برنامه را ادامه دهیم و تاکنون ۵۰ فایل صوتی از این شبکه رادیویی قرائت شده است، افزود: فایلهای صوتی قرائت قرآن شهدا در حال جمعآوری است؛ از سویی فایلهایی را که در آرشیو رادیو در اختیار داشتیم، اکنون پخش میکنیم تا فایلهای جدید به دستمان برسد.

به گفته مدیر رادیو قرآن، بسیاری از مخاطبان با این برنامه انس گرفتهاند و فضای معنوی خوبی از این نظر ایجاد شده است؛ چرا که هم با همکلاسیها و هم با خانواده شهدا در این باره مصاحبه میشود.

وی از قرارگیری فایل صوتی قرائت قرآن شهدای قاری روی سایت رادیو قرآن خبر داد و گفت: بخشی با عنوان تلاوت شهدا را در سایت داریم که طی هر روز و پس از پخش تلاوت، فایل صوتی روی سایت قرار میگیرد.

محمدزاده درباره جمعآوری منابع صوتی قرائت قرآن شهدا اظهار کرد: این فایلها با همکاری خانواده شهدا، همراهان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گردآوری میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار