وزارت کشور سلامت ۵ مرزبان ربوده شده را تایید کرد

معاون امنیتی و سیاسی وزیر کشور طبق آخرین اخبار از وضعیت ۵ مرزبان ربوده شده، سلامتی آنان را تایید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷ - 15February 2014

وزارت کشور سلامت ۵ مرزبان ربوده شده را تایید کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "علی عبداللهی" معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت ۵ مرزبان ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش العدل گفت: در حال حاضر خبر جدیدی نداریم و تلاشهای ما در راستای آزادی این مرزبانان ادامه دارد.
 
وی افزود: هیئتی از ایران طی دو روز آینده در راستای پیگیری وضعیت این مرزبانان به پاکستان اعزام خواهد شد.
 
عبداللهی با اشاره به اینکه وزارت کشور و خارجه هر دو پیگیر وضعیت این مرزبانان هستند، اظهار داشت: آخرین خبری که ما از مرزبانان داریم این است که آنها در سلامت کامل به سر میبرند اما زمان مشخصی برای آزادی تعیین نمیکنیم.

پیش از این معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور از تعهدات دولت پاکستان در قبال ربوده شدن مرزبانان ایرانی خبر داده بود.

لازم به ذکر است، چندی پیش ۵ نفر از دیدهبانان مرزبانی کشورمان در منطقه جکیگور استان سیستان و بلوچستان توسط افراد ناشناسی ربوده شدند که به محض انتشار این خبر مسئولان ذیربط و فرماندهان مرزبانی کشور جستجو برای یافتن این افراد را در دستور کار خود قرار دادند.

همچنین در تاریخ ۲۰ بهمن گروهک موسوم به «جیشالعدل ایران» با انتشار تصاویری در صفحه توئیتر خود مسئولیت ربایش ۵ نفر از مرزبانهای ایرانی را بر عهده گرفت و البته از شنبه گذشته که گروهک تروریستی جیش العدل تصاویر این سربازان را منتشر کرد و مسئولیت ربودن آنها را به عهده گرفت، تاکنون دیگر هیچ خبری از آنان به دست نیامده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار