حجت‌الاسلام سعیدی:

تغییر در معادله قدرت در بحرین موازنه قدرت در منطقه را بر هم می‌زند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تغییر در معادله قدرت در بحرین معادله و موازنه قدرت در منطقه را تغییر می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴ - 15February 2014

تغییر در معادله قدرت در بحرین موازنه قدرت در منطقه را بر هم می‌زند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، حجتالاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولیفقیه در سپاه پاسداران، صبح امروز در جمع روحانیون و طلاب بسیجی کرمان اظهار کرد: مردم انقلابی بحرین رنج بسیاری را برای تحقق انقلاب خود متحمل شدند و مسیر طولانی را طی کردند و همچنان استوار در این مسیر گام برمیدارند.

وی ابراز کرد: انقلاب ملتها بسیار متفاوت است، زیرا نظام سلطه و استکبار از رژیم بحرین حمایت میکند و برای این امر علل و عوامل متعددی وجود دارد.
 
نماینده ولیفقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تغییر در معادله قدرت در بحرین معادله و موازنه قدرت در منطقه را تغییر میدهد.
 
سعیدی وجود ناوگان پنجم آمریکا در بحرین را از دیگر عوامل حمایت استکبار از رژیم بحرین برشمرد و ادامه داد: بحرین هم مرز عربستان است و تاثیر زیادی را در عربستان میگذارد، لذا به این سادگی نظام سلطه تسلیم مردم نمیشود، اما اراده این مردم بسیار قوی است.
 
وی افزود: طولانی شدن مبارزه در بحرین از همت و نقش روحانیت خبر میدهد و هر مقدار که انقلاب عمق پیدا کند، برای جلوگیری از آسیبپذیری و پویایی آن موثر است.
 
این مسئول اذعان کرد: یکی از اشتباهات خواص و عوام این است که تفاوت بین عصر علوی را با عصر نبوی را ندیدند.
 
نماینده ولیفقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: همچنین تفاوت زیادی بین عصر امام خمینی(ره) با عصر امام خامنهای وجود دارد، اما آقایان به عصر رهبری با عصر امام راحل توجه نمیکنند.
 
وی با اشاره به اینکه بخشی از تفاوتهای عصر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرزها و مفاهیم است، ابراز کرد: مفهوم جنگ نرم در زمان امام راحل نبود و فقط جنگ سخت مطرح بود، زیرا جنگ نرم وجود خارجی نداشت و شبیخون و ناتوی فرهنگی مختص عصر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
 
همایش حماسهسازان بصیرت از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه ثارالله استان کرمان در محل مصلای امام علی (ع) در حال برگزاری است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار