سردار مؤمنی تأکید کرد

ایمنی خودروهای سواری؛ خط قرمز پلیس راهنمایی و رانندگی در نوروز 93

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به ایمنی خودروها به عنوان خط قرمز پلیس گفت: از ۱۷۰ تخلف احصاء شده توسط پلیس راهنمایی ۲۰ تخلف حادثه‌ساز در قانون برای آن جریمه پیش‌بینی شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰ - 15February 2014

ایمنی خودروهای سواری؛ خط قرمز پلیس راهنمایی و رانندگی در نوروز 93

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار اسکندر مومنی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، صبح امروز از افتتاح دو مرکز تعویض پلاک کاملا مکانیزه و بروز در اسفند ماه خبر داد و اظهار کرد: افتتاح این دو مرکز به ظرفیت مراکز مکانیزه تعویض پلاک افزوده شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به افزایش ساعات کار مراکز تعویض پلاک گفت: احتمال دارد مراکز تعویض پلاک بصورت شبانه روزی فعالیت خود را ادامه دهند.

وی در ادامه به ایمنی خودروها به خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد و افزود: این مورد از خط قرمزهای پلیس در طرح نوروزی ۱۳۹۳ محسوب میشود.

سردار مومنی با بیان اینکه تا به حال ۱۷۰ تخلف خودرویی توسط پلیس احصاء شده است، اظهار کرد: از این میان ۲۰ تخلف حادثهساز در قانون پیشبینی شده و برای آن جریمه مشخص شد.

وی با اعلام اینکه 6 هزار و 386 راننده در آستانه ضبط گواهینامه هستند به آنان توصیه کرد در صورتی که ۶ ماه تخلف نداشته باشند نمره منفی آنان پاک خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها