محموله 49 کیلوگرمی مواد مخدر شیشه و هرویین در خوزستان توقیف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان صبح امروز از کشف 49 کیلوگرم مواد مخدر شیشه، هروئین و دستگیری 8 تن در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸ - 15February 2014

محموله 49 کیلوگرمی مواد مخدر شیشه و هرویین در خوزستان توقیف شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ" سید محمد صالحی" جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: صبح امروز در دو عملیات جداگانه، ماموران انتظامی این فرماندهی ضمن شناسایی دو محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در محورهای مواصلاتی به استان موفق شدند با دستگیری 8 تن از سوداگران ، 49کیلوگرم شیشه، هروئین و حشیش را کشف کنند.

وی تصریح کرد: در یکی از این عملیاتها ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان، حین کنترل محور اندیمشک به اهواز، ضمن شناسایی یک دستگاه خودرو پژو 405 و دستگیری سه تن از سوداگران مرگ، که از تهران به آبادان در حرکت بودند، بیش از 10 کیلوگرم شیشه را که به روشی حرفهای جاسازی شده بود، کشف کردند.
 
سرهنگ صالحی در ادامه اذعان کرد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان استان خوزستان، حوالی پلیس راه گچساران– بهبهان، در بازرسی از دو دستگاه سواری پژو و پراید که با پنج نفر سرنشین از زاهدان به اهواز درحرکت بودند موفق شدند 11 کیلوگرم هروئین و 28 کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان، با اشاره به دستگیری 8 تن از قاچاقچیان مواد مخدر  بیان کرد: تعداد سه دستگاه خودرو دراین رابطه توقیف و کلیه دستگیر شدگان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار