سردار انصاری:

ساماندهی اداری، بستر ساز تحقق چشم انداز آینده کشور است

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: ایجاد تحول در سیتم اداری، رضایت جامعه هدفمند، اجرای طرح های نو، تامین و پرورش نیروی متخصص و توجه به دانش و مهارت های فردی از مهم‌ترین شاخص ‌های یک سازمان توسعه یافته است.
کد خبر: ۱۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶ - 21February 2014

ساماندهی اداری، بستر ساز تحقق چشم انداز آینده کشور است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در جمع معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی استان خراسان رضوی، با اشاره به اهداف ترسیمی پیش روی این سازمان مبنی برتوجه اقدامات و برنامههای فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ارائه آمار و اطلاعات دقیق، توجه ویژه به ارتباطات و اخبار، اظهار داشت: سیستم بنیاد شهید و امور ایثارگران باید در جهت تحقق اهداف سازمانی از فاعلیت و قابلیت در تناسب سازی با نیازهای جامعه از هدف برخوردار باشند.

وی مساله عدم مطابقت کارها با نیازهای روز سازمانی را عمده دلیل توسعه نیافتگی سازمانی دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل عدم توسعه یافتگی در امور اداری که مختص بدنه امور اداری کشور نیز میباشد، بسیاری از برنامهها ی چشم انداز بنیاد محقق نشده وضرورت دارد هر سازمان در راستای ماموریت های خود با ارائه طرحهای نو آورانه منشاء تحول و اقدام های زیربنایی را فراهم آورد و در این راستا معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی درخط مقدم قرار دارد.

قائم مقام بیناد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به توسعه تشکلها، اشتغال زایی و افزایش سطح رضایتمندی و خشنودی جامعه افزود: موارد یاد شده نیز باید بعنوان دیگر اهداف بنیاد مدّنظر قرار گرفته و تحقق یابند.

سردار انصاری با بیان اینکه نیازهای جامعه ایثارگری به نسبت دهه ۶۰ با توجه به افزایش سن تغییر کرده است، گفت: امروز باید مدیران با رصد تغییرات و شرایط محیطی در پویایی سازمان فعالانه مشارکت نموده و در غیر این صورت هر نهاد یا سازمانی به ناکارآمدی و انحلال میرسد.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، سازمان را عنصری زنده و نیازمند تحول و دگرگونی متناسب با شرایط محیطی دانست و اظهار داشت: در این تعریف هرکارمند به منظور بهبود و بهینه سازی سازمانی باید توانایی تغییررا با رعایت مولفههایی چون خلاقیت، ایجاد روحیه تعامل و سازگاری با محیط و جامعه هدف داشته باشد.

این مقام ارشد در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در جمع دانشگاهیان که فرمودند: تحول واجب است چون یک مجموعه مادامی که نو به نو تحول پیدا نکند میمیرد، افزود: با این دیدگاه تغییرات باید نو بنیاد، مبتنی بر دانش و توانایی وسطح علمی حتی بالاتر از سطح دانش جامعه هدف و گاه بیشتر از آن نیز باشد.

سردار انصاری، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران را تحول پذیر و دارای طرح و برنامه جامع دانست که در صورت هماهنگی و همراهی سایر بخشها افق روشنی را به جامعه هدف و سازمان هدیه میدهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به روز ۲۲ اسفند، روز گرامی داشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید اشاره کرد وگفت: همکاران باید در شناخت این روز ارزشی در سطح جامعه با همکاری اصحاب رسانه برنامههای جامعی را تدوین کنند.

سردار انصاری در پایان گفت: تمرکز در استفاده از افکار عمومی، درج خاطرات شهدا، ملاقات با خانواده شهدا، توجه به نیازهای معنوی و مادی آنان و تعامل با اصحاب رسانه از مهمترین نکاتی است که همکاران باید به آن توجه داشته باشند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار