نتانیاهو:

اسرائیل خواستار برچیده شدن ظرفیت غنی‌سازی ایران است/ تهران حتی از یک سانتریفیوژ خود نمی‌گذرد

نخست‌وزیر رژیم‌ صهیونیستی امروز در نشست هفتگی کابینه این رژیم و در آستانه آغاز دور تازه مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 بار دیگر گفت: این مذاکرات باید به برچیده شدن ظرفیت غنی‌سازی ایران منجر شود.
کد خبر: ۱۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۶ - 16February 2014

اسرائیل خواستار برچیده شدن ظرفیت غنی‌سازی ایران است/ تهران حتی از یک سانتریفیوژ خود نمی‌گذرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخستوزیر رژیمصهیونیستی روز یکشنبه در آغاز نشست هفتگی کابینه رژیمصهیونیستی بار دیگر به موضوع برنامه هستهای ایران پرداخت و گفت اسرائیل برچیده شدن ظرفیت غنیسازی ایران را خواستار است.

نخستوزیر رژیمصهیونیستی با بیان اینکه ایران از توافق هستهای موقت «تنها منفعت برده و در مقابل هیچ چیز نداده»، گفت: «ایران حتی نمیخواهد از یک سانتریفیوژ خود چشمپوشی کند.»

نتانیاهو که در نشست هفته قبل ایران را به اتخاذ رویکرد تهاجمی بعد از توافق ژنو متهم کرده بود، این هفته هم گفت: «سیاستهای اسرائیل روشن است و در دو مسیر دنبال میشود: اولا افشای سیاست تغییرناپذیر تهاجمی ایران و ثانیا درخواست برچیده شدن ظرفیتهای غنیسازی. ایران برای اهداف هستهای غیرنظامی حتی به یک سانتریفیوژ هم نیاز ندارد.»

ایران و گروه موسوم به 1+5 (آمریکا، روسیه، چین، انگلیس، فرانسه و آلمان) از 2 روز دیگر اولین دور از مذاکرات برای دستیابی به راهکار جامع را در شهر وین اتریش آغاز میکنند. رژیمصهیونیستی که توافق موقت را یک توافق بد و اشتباهی تاریخی خوانده بود، از حالا گفته است که مذاکرات جامع باید به برچیدهشدن زیرساختهای غنیسازی در ایران منجر شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار