مک کین:

امکان دخالت نظامی امریکا در سوریه وجود دارد

سناتور تندرو و با نفوذ امریکایی تهدید کرد در صورت شکست راهکارهای سیاسی امکان دخالت نظامی امریکا در سوریه وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱ - 17February 2014

امکان دخالت نظامی امریکا در سوریه وجود دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از واشنگتن پست، "جان مک کین" سناتور تندرو و جمهوری خواه امریکا که از اعضای با نفوذ کنگره این کشور نیز به شمار می رود، با انتقاد از مواضع و سیاست های اوباما در قبال بحران سوریه گفت امکان استفاده از گزینه های نظامی و یا کمک نظامی بیشتر به مخالفان وجود دارد.

این سناتور امریکایی که همواره از منتقدان سیاست های دولت امریکا در قبال بحران سوریه به شمار می رود، تهدید کرد در صورت شکست راهکارهای سیاسی و تلاش های دیپلماتیک امریکا ناچار خواهد بود از گزینه های دیگر برای حل بحران سوریه استفاده نماید.

مک کین در توضیح دیگر گزینه های امریکا در رابطه با دخالت در سوریه اعلام کرد: هدف نهایی کنار زدن اسد از قدرت است و مدعی شد تا زمان برکناری وی از قدرت مردم سوریه در آرامش نخواهند بود. در راستای این هدف مک کین گفت دولت امریکا یا باید در پی افزایش جدی کمک های نظامی به مخالفان باشد و یا مداخله مستقیم نظامی در سوریه را پیگیری کند.

گفتنی است با توجه به عدم نتیجه بخش بودن مذاکرات ژنو در مورد سوریه، یکی دیگر از مقامات امریکایی نیز تهدید کرده بود در صورت عدم توافق در مورد یک راهکار سیاسی ،امریکا در پی مداخله نظامی در سوریه خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها