سردار محمد علی آسودی:

ابعاد جنایات تروریستها برهیچ کس پوشیده نیست/ مقاومت مردم سوریه برگرفته از پایداری رزمندگان دفاع مقدس است

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید پس از پاکسازی کامل سوریه از وجود جنایتکاران، مسئولان و سازمانهای به اصطلاح حامی حقوق بشر به این کشور بروند و ببینند تروریستها چه جنایاتی نسبت به مردم بی گناه داشته اند.
کد خبر: ۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۲ - 16July 2013

ابعاد جنایات تروریستها برهیچ کس پوشیده نیست/ مقاومت مردم سوریه برگرفته از پایداری رزمندگان دفاع مقدس است

سردار محمد علی آسودی، معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: ابعاد جنایات وحشیانه تروریستها در سوریه و نابود کردن شهرها وخانه های شهروندان سوری بر هیچکس پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: سوریه کشوری  است که مردم، ارتش و دولتش با یکدیگر متحد هستند و درصحنه ناآرامی ها و بحران، انسجام و وحدت خوبی از خود نشان داده اند و به نظر من اینها پیروز واقعی میدانند.

سردار آسودی خاطرنشان کرد: مقاومت ملت سوریه در برابر تروریستها نشان دهنده آن است که مردم این کشور پایداری و مقاومت را از رزمندگان ما  در دوران 8 سال دفاع مقدس الگو گرفته اند چرا که ملت، دولت، مجلس و نیروهای مسلح ایران در دوران جنگ تحمیلی، یکپارچگی و انسجام خوبی از خود نشان دادند و همین وحدت رمز موفقیت آنها در مقابل متجاوزان بود.

پیروزی نهایی از آن مردم و ارتش سوریه خواهد شد

وی با ابراز تأسف از جنایات فجیعانه  تروریستها در سوریه  و کشته شدن مردم بی گناه این کشور گفت: امید دارم در آینده نزدیک، پیروزی نهایی نصیب مردم وارتش سوریه شود. باید مردم سوریه در این بحران و ناآرامی ها به اهداف خود دست یابند؛ مردم سوریه حامی بشار اسد هستند و وی را به عنوان رئیس جمهور می خواهند؛ دموکراسی واقعی این است که مردم هرچه را که خواستند باید همه تسلیم آن شوند همانند انتخابات که مردم به هر کسی که رأی می دهند، آن فرد مسئول کشور می شود.

سردار آسودی تأکید کرد: باید آمریکایی ها، اروپایی ها و سازمانهای حقوق بشر که قوائدی را تعریف و ارایه می دهند، خودشان اول مقابل این قوائد و اصول تسلیم شوند.

وی گفت: دموکراسی واقعی یعنی رأی مردم، یعنی حقوق بشر، یعنی مقابله با تروریست و متأسفانه می بنیم که آمریکایی ها و سازمان های حقوق بشر چگونه فریاد مقابله با تروریست سر می دهند در حالی که  از تروریست ها حمایت می کنند!

خاک بر سر طرفداران حقوق بشر که فقط دم از مقابله با تروریست می زنند

سردار آسودی ادامه داد: کجای دنیا دیده ایم که تروریست در اقدامی غیرانسانی سر آدم ها را ببرند و پیرمرد، زنان و بچه ها را بکشند  و شکم سربازی را بشکافند و قلب وی را به  دندان بزنند و نسبت به این عمل وقیحانه افتخارکند! واقعا باید گفت «خاک بر سر طرفداران حقوق بشر و خاک بر سر کسانی که دم از مقابله با تروریست  می زنند ولی در عمل حامی تروریست هستند».

معاون فرهنگی و تبلیغاتی سپاه تأکید کرد: مردم دنیا این پارادوکس را نمی توانند بپذیرند که از یک طرف آمریکایی ها شعار حقوق بشر و شعار مقابله با تروریستی را سر می دهند و بعد مقابل همین بشر؛ یعنی مردم سوریه می ایستند و از تروریستهای جنایتکار حمایت می کنند؛ این هما با یکدیگر تناقض دارند.

وی با اشاره به اخبار و تصاویر جنایتکارانه تروریست ها در سایت ها اظهار داشت: فیلمی را دیدم که در آن تعدادی تروریست که متأسفانه خودشان را مسلمان می دانند، سر دو نفر که یکی از آنها مسیحی بود را بریدند و فیلم سربریدن آنها را در سایتها گذاشتند. واقعا اهداف این ها ازچنین اقدامات غیرانسانی و غیراسلامی چیست؟ و با این جنایات به کجا می خواهند برسند؟

وی به حمایت آمریکایی ها و اروپایی ها از تروریست ها مبنی بر ارسال اسلحه و تجهیزات نظامی اشاره کرد و گفت: حمایت بی شرمانه نظام سلطه از تروریستها، به خوبی ماهیت این جنایات را برهمگان روشن کرده است و همه پی برده اند که آمریکا و ایادی استکبار چه نقشه های شومی دارند.

سردار آسودی گفت: خوشبختانه مردم و ارتش سوریه با توکل برخدا و اتحاد و یکپارچگی خود پیروز می شوند و در آینده نه چندان دور شاهد خواهیم بود که کل سوریه از لوث کثیف تروریستهای جنایتکار پاک خواهد شد و به برکت ماه مبارک رمضان راه برای مشتاقان و زائران حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) باز خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها