رییس پلیس راه استان اصفهان خبر داد

جلوگیری از تردد اتوبوس‌های مسافربری فاقد کارت آموزش در نوروز ۹۳

رییس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به آموزش سه هزار راننده ناوگان مسافربری تا 25 اسفند ماه گفت: از تردد اتوبوسها یی که فاقد کارت شرکت در کلاس آموزشی باشند در ایام نوروز 93 جلوگیری می شود.
کد خبر: ۱۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶ - 19February 2014

جلوگیری از تردد اتوبوس‌های مسافربری فاقد کارت آموزش در نوروز ۹۳

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ «رضا رضایی» رییس پلیس راه استان اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرگزاریها از اعمال سختگیریهای شدید پلیس راه نسبت به تخلفات ناوگان اتوبوسهای مسافربری به منظورکاهش تلفات نشانی از تصادفات و واژگونیهای این خودروها طی ایام نوروز ۹۳ خبر داد و اظهار کرد: در همین راستا سه هزار راننده اتوبوس مسافربری تا ۲۵ اسفند ماه تحت آموزشهای ویژه پلیس راه قرار میگیرند.

وی افزود: پس از پایان این کلاسها به هرکدام از رانندگان شرکت کننده یک کارت و گواهینامه شرکت در کلاسهای آموزشی اعطاء میشود و کسانی که قصد دارند در ایام نوروز اقدام به جابجایی مسافران کنند میبایست این کارت را همراه خود داشته باشند که درغیر این صورت از تردد آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.
 
این مقام مسئول با اشاره به وقوع حوادث تلخی طی مدت ۱۱ ماهه امسال بر اثر تصادفات، آتش سوزی و واژگونی اتوبوسهای مسافربری به وجود آمد، اذعان داشت: رانندگان اتوبوسهای مسافربری باید بدانند که جان ۴۰ نفر مسافر به آنها سپرده شده و باید با رعایت دقیق قوانین و مقررات و با توجه به ایمنی خودروی خود و دقت بیشتر به رانندگی بپردازند.

سرهنگ رضایی با تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی خوب رانندگان ناوگان اتوبوسهای مسافربری با ماموران و کارشناسان پلیس راه در سال جاری تصریح کرد: البته این تذکرها و سخت گیریهای پلیس نسبت به قشر زحمت کش ناوگان اتوبوسرانی فقط مختص ایام نوروز نبوده و آنها در همه ایام سال میبایست به رعایت قوانین و مقررات و دقت در ایمنی و سلامت خودروی خود و رفع نقص فنی آن اقدام کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار