دیانت در گفت‌و گو با دفاع مقدس:

چهره شهید رهنمون همیشه خندان بود

عکسی که از شهید دکتر رهنمون در چهارمین یادواره این شهید و دومین آیین اهدای جایزه دکتر رهنمون استفاده شده، خشن ترین عکس این شهید گرانقدر است؛ زیرا او همیشه چهره ای خندان داشت.
کد خبر: ۱۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴ - 21February 2014

چهره شهید رهنمون همیشه خندان بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دکتر دیانت همکار و همرزم شهید دکتر رهنمون در مراسم چهارمین یادواره و دومین آیین اهدای جایزه شهید دکتر رهنمون که در اردوگاه شهید دکتر مسعودیان برگزار شد، درباره نحوه شهادت دکتر رهنمون گفت: اسفند ۶۴ مسئول بهداری فارس بودم که شهید رهنمون در یک تماس تلفنی گفت: یک سری به ما بزن و این وعده ما با هم بود که هرگاه قرار است عملیاتی صورت گیرد، دکتر رهنمون با این شیوه خبر وقوع عملیات و ضرورت حضور بنده در جبهه را اعلام میکرد.

وی افزود: بعد از اینکه دکتر رهنمون موضوع عملیات را بدینگونه به من اعلام کرد، سریع به بیمارستان شهید بقایی اهواز و فردای آن روز به بیمارستان صحرایی تازه تأسیس خاتم الانبیاء (ص) رفتم.

دیانت ادامه داد: شب بعد از دیدار با شهید همت به بیمارستان صحرایی برگشتیم و موقع اذان صبح هنگام وضو گرفتن شهید رهنمون گفت که بعد از عملیات در منطقه بمان تا با هم بر گردیم؛ چون میخواهم در آزمون رزیدنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شرکت کنم.

این هم رزم شهید رهنمون خاطر نشان کرد: بعد از این صحبتها موقع اقامه نماز من در سجده بودم و دکتر رهنمون در قنوت که ناگهان بر اثر اصابت راکت هواپیمای دشمن به بیمارستان، دیگر چیزی جز صدای یا زهرای (س) دکتر رهنمون نشنیدم و بدین ترتیب دکتر رهنمون به آرزوی قلبی خود که همان شهادت بود، رسید.

نظر شما
پربیننده ها