سرهنگ علی نژاد مطرح کرد

آغاز برگزاری رزمایش ۳۰ هزار نفری بیت المقدس بسیجیان آذربایجان غربی

معاون عملیات سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رزمایش ۳۰ هزار نفری بیت المقدس بسیجیان این استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱ - 21February 2014

آغاز برگزاری رزمایش ۳۰ هزار نفری بیت المقدس بسیجیان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ کریم علی نژاد معاون عملیات سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفتو گویی اظهار داشت: رزمایش 30 هزار نفری الی بیت المقدس در تمام شهرهای آذربایجان غربی از صبح امروز با فراخوانی، پذیرش و سازماندهی نیروها آغاز شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش با حضور 31 گردان بیت المقدس، یک گردان کوثر و 90 گردان عاشورا، الزهرا، امام علی(ع) و امام حسین(ع)طی دو روز برگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری این رزمایش ها، ارتقاء توان و آمادگی رزم گردان های واکنش سریع بیت المقدس سازمان بسیج و تمرین و تداوم آموزش های یگانی است.

علی نژاد عنوان داشت: در روز اول اسفندماه فراخوان نیروها، سازماندهی، تجهیز و برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی و سیاسی و آموزشی انجام می شود.

معاون عملیات سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: روز دوم این رزمایش با حضور گردان های یاد شده، با برگزاری صبحگاه مشترک گردان ها ادامه می یابد و برنامه هایی چون سخنرانی، تک به ارتفاع تحت پوشش آتش و انجام عملی آموخته ها از جمله برنامه های روز دوم است.

علی نژاد بیان کرد: ارزیابی عملکرد گردان ها در این روز انجام می شود و پس از پایان رزمایش در ظهر جمعه گردان های حاضر در رزمایش در نماز عبادی و سیاسی جمعه حضور می یابند.

این رزمایش در روز نخست در برخی مدارس و مساجد و حوزه های بسیج برگزار شده و در روز دوم نیز در یکی از پادگان های اطراف شهر ارومیه و حسینیه های بزرگ شهر به اجرا در می اید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار