سردار امیری خبر داد:

بررسی افزایش مبلغ جرائم راهنمایی و رانندگی در هیأت دولت

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه طرح افزایش جرائم رانندگی در هیأت دولت در دست بررسی است گفت: خواسته راهنمایی و رانندگی افزایش جرائم به میزان نرخ تورم است.
کد خبر: ۱۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳ - 22February 2014

بررسی افزایش مبلغ جرائم راهنمایی و رانندگی در هیأت دولت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار امیری، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از بررسی افزایش میزان جرائم راهنمایی و رانندگی در هیأت دولت خبر داد.
 
وی گفت: راهنمایی و رانندگی درخواست افزایش جرائم را به هیأت دولت ارائه داده و انتظار دارد که برای سال آینده این افزایش صورت گیرد.
 
سردار امیری با اشاره به اینکه این طرح چند وقت پیش به هیئت دولت ارسال شده افزود: پس از تصویب این طرح در هیأت دولت، بصورت لایحه به مجلس ارائه میشود تا نمایندگان ملت نسبت به تصویب قانون جرائم راهنمایی و رانندگی اقدام کنند.
 
وی در پاسخ به این سؤال که میزان افزایش جرائم چقدر خواهد بود، گفت: این میزان بستگی به نظر هیئت دولت دارد اما نظر راهنمایی و رانندگی افزایش متناسب با نرخ تورم است.
 
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تاکید کرد: اینکه این لایحه چه زمانی به مجلس ارسال و چه زمانی به تصویب برسد و به مرحله اجرا درآید همگی به هیأت دولت و نمایندگان مجلس بستگی دارد.
 

نظر شما
پربیننده ها