طی پیامی؛

وزیر دفاع از اعتماد نمایندگان مجلس تشکر کرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.
کد خبر: ۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷ - 17August 2013

وزیر دفاع از اعتماد نمایندگان مجلس تشکر کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل اعتماد به وی تشکر کرد.


برادران بزرگوار/خواهران ارجمند،نمایندگان محترم مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی
با اهداء سلام


دقت نظر و درایت قابل تحسین نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که با رای بیسابقه به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، توجه و اهتمام خاص خود به بخش دفاعی کشور و خدمتگذاران آن را به منصه ظهور گذاردند، شایسته شکرگزاری به درگاه ایزد متعال و قدردرانی و سپاس از برگزیدگان ملت است.
بیشک رای اعتماد وثیق نمایندگان محترم، واجد پیامهای روشن و قابل توجهی است که ثمرات ارزشمند آن در ابعاد داخلی و خارجی بروز و ظهور عینی خواهد یافت.


اینک که وکلای  ژرفاندیش ملت با درکی عمیق  از شرایط حساس کشور و ضرورت حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، بخش دفاعی در دولت را مرهون پشتیبانی قاطع خود قرار دادهاند، لازم است مجموعه مدیران و کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیزمصممتر از گذشته و با آغاز جهشی راهبردی، مجموعه مساعی خود را در مسیر ارتفاء فرآیند تولید قدرت دفاعی معطوف نمایند.
امیدوارم در سایه توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و همدلی و همکاری صمیمانه دولت، مجلس و نیروهای مسلح شاهد اعتلای روزافزون بخش دفاعی به عنوان نماد افتدار و امنیت کشور باشیم.


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
حسین دهقان

نظر شما
پربیننده ها