پیرحسین کولیوند خبر داد

گسترش همکاری‌های هلال احمر و بسیج در زمینه امداد و نجات

مدیر سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اهتمام ویژه‌ای بر افزایش همکاری‌های بسیج و این مجموعه وجود دارد و در آینده شاهد همکاری‌های بیشتری بین این دو نهاد خواهید بود.
کد خبر: ۱۲۱۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۰ - 23February 2014

گسترش همکاری‌های هلال احمر و بسیج در زمینه امداد و نجات

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از بسیج، "پیرحسین کولیوند" مدیر سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به نقش تاثیرگذار بسیج در امداد رسانی در حوادث و بلایا با تاکید بر این نکته که بحث امداد و نجات یک بحث بسیجی گونه است، گفت: همکاری جدی بین سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و بسیج تاکنون وجود داشته است و درصدد افزایش این همکاری ها هستیم.

وی با تاکید بر این نکته که روحیه ایثارگری و جهادی بسیجیان باید در زمینه امداد و نجات ترویج پیدا کند، افزود: در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اهتمام ویژه ای بر افزایش همکاری های بسیج و این مجموعه وجود دارد و در آینده شاهد همکاری های بیشتری بین این دونهاد خواهید بود.

مدیر سازمان امداد و نجات هلال احمر در جواب عدهای که معتقد به انجام موازیکاریهایی در بین جمعیت هلال احمر و بسیج هستند با تاکید بر این نکته که ساختار بسیج از هرگونه موازیکاری جلوگیری میکند، اظهار کرد: در این نهاد مردمی مطالعه و پژوهشهایی قبل از انجام هر کاری صورت میگیرد که این مطالعات سبب جلوگیری از هرگونه موازیکاری در بسیج میشود.

کولیوند در خاتمه ارتباط اعضای هلال احمر و بسیج را بسیار دوستانه عنوان کرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کاظم
|
-
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
0
0
درود برمدیر بسیجی انشالله موفق باشید وقتی مدیر خودش بسیجی باشد مجموعه تحت امر ایشان هم باروحیه بسیجی ادامه فعالیت میدهند.
نظر شما
پربیننده ها