سردار امان اللهی تشریح کرد

برقراری امنیت با همکاری پلیس و افراد جامعه

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در اجتماع امروزه تنها حضور پلیس مفید نخواهد بود و حضور همه افراد جامعه در برقراری امنیت ضروری است.
کد خبر: ۱۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶ - 23February 2014

برقراری امنیت با همکاری پلیس و افراد جامعه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان یزد در نخستین همایش پلیس، مدیران روابط عمومی و رابطین سازمانهای دولتی استان یزد، پلیس را تابلوی نظم و امنیت در جامعه دانست و اظهار کرد: موضوع نظم و امنیت و جایگاه آن در اجتماع ملموس است و نیاز به آن هر روز بیشتر از قبل احساس میشود و امروز با توسعه جوامع، رشد علوم و نیاز و توقعات متفاوت مادی و معنوی و... ابعاد احتیاج به امنیت متفاوت است.

وی افزود: امینت تولید جمعی است و همه افراد و گروهها در این امر سهیم میباشند. امنیت نسبی است و شدت و ضعف دارد.

رییس پلیس استان یزد تصریح کرد: امروزه تابلوی نظم و امنیت در جامعه پلیس است و عملکرد پلیس در قسمتهای مختلف نشان دهنده این امر است و ناجا از تعامل، ارتباط خوب و مناسب با مردم برخوردار است.

وی با بیان اینکه در گذشته پلیس بیشتر با مجرمین برخورد میکرد و اخیرا پلیس به بحث زمینههای اجتماعی و فرهنگی ورود و رسوخ کرده است، نمونههای آن را اجرای آموزش همگانی در قسمتهای مختلف اجتماع دانست.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه در اجتماع، امروزه تنها حضور پلیس مفید نخواهد بود و حضور همه افراد جامعه برای برقراری بحث امنیت میطلبد، تصریح کرد: کار فرهنگی قطعا زمانبر است و به کاری همه جانبه نیاز دارد و اگر ارائه خدمات به مردم توسط کارمندان کلیه ادارات و سازمانها به خوبی اتفاق بیفتد باعث بالا رفتن احساس رضایت در افراد میشود.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان خاطر نشان کرد: در برقراری امنیت اجتماعی باید همگی دست به دست هم داده و تلاش کنیم و پلیس از همکاری ادارات دولتی در راستای ماموریتهای انتظامی استقبال کرده و دست همکاری به سوی آنها دراز میکنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار