هلاکت 25 عضو داعش در الانبار عراق

هلاکت 25 عضو داعش در استان الانبار، انفجار در شرق بغداد و کشته شدن 10 نفر در حمله افراد مسلح به مرکز محرمانه ارتش عراق از جمله خبرهای امنیتی این کشور به شمار می رود.
کد خبر: ۱۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴ - 23February 2014

هلاکت 25 عضو داعش در الانبار عراق

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از مهر، نیروهای واکنش سریع عراقی 25 تن از عناصر تروریستی داعش را به هلاکت رسانده اند. این افراد طی یک عملیات امنیتی در استان الانبار در 110 کلومتری غرب بغداد کشته شدند.

بر اثر این انفجار دستکم یک سرباز ارتش عراق کشته شد. نیروهای امنیتی عراق محل حادثه را محاصره کرده اند و در حال تحقیق درباره این انفجار هستند.

المیادین نیز گزارش داد که در حمله افراد مسلح به مرکز محرمانه ارتش عراق در الشرقاط در شمال غرب استان صلاح الدین دستکم 10 سرباز عراقی کشته شدند.

دولت عراق از اواخر دسامبر 2013 تاکنون عملیات گسترده ای را برای مقابله با گروه های تروریستی و مسلح همچون داعش و القاعده در استان الانبار آغاز کرده است.

از سوی دیگر، پایگاه الفرات از ورود وانگ یی وزیر خارجه چین به بغداد خبر داد که اولین سفر یک مقام بلندپایه چین از سال 2003 تا کنون به شمار می رود. پیشتر نیز سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه به عراق سفر کرده و بر حمایت کشورش از عملیات مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

نظر شما
پربیننده ها