مریم کاظم زاده:

ساخت فیلم های دفاع مقدس باید اخلاق محور باشد

همسر شهید اصغر وصالی گفت: در ساخت فیلم های دفاع مقدس اخلاق محوری بسیار اهمیت دارد چرا که با رعایت این موضوع می توان وقایع و رویدادهای دفاع مقدس را به صورت حقیقی به تصویر کشید.
کد خبر: ۱۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴ - 23February 2014

ساخت فیلم های دفاع مقدس باید اخلاق محور باشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مریم کاظم زاده همسر شهید اصغر وصالی در نشست مجمع بانوان راوی دفاع مقدس اظهار کرد: حاتمی کیا در ساخت فیلم"چ" با شجاعت توانست حقایق و رشادتهای دوران دفاع مقدس را به تصویر بکشد و این اقدام او جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه حاتمی کیا درساخت فیلمهایی با رویکرد دفاع مقدس فردی توانمند و متعهد است، افزود: ساخت فیلم دستمال سرخها بعد از 32 سال نشان داد که سینمای ایران در ساخت و تولید فیلمهای دفاع مقدس دارای توانمدی و استعداد بالای است.

کاظم زاده با اشاره به اینکه "چ" یک فیلم مستند نیست تصریح کرد: به عنوان همسر شهید وصالی از هنرمندان و سازندگان فیلم ها می خواهم تا شرایطی را برای تولید وساخت فیلم ها با رویکرد دفاع مقدس و شهدا فراهم کنند.

وی خاطر نشان کرد: شهدا پاوه بر روی شرافت و تعهد و همچنین ایمان خود ایستاند و امروز ما وظیفه داریم تا تداوم دهندگان راه شهیدان باشیم.

همسر شهید وصالی گفت: امروز همه ما در یک جبهه با دشمن می جنگیم و حاتمی کیا با ساخت فیلم هایی با محوریت و رویکرد دفاع مقدس خط شکن و پیشرو مقابله با جنگ نرم است.

وی افزود: انقلاب فرهنگی با "چ" آغاز شد و امید است ساخت فیلم های دفاع مقدس به صورت مستمر انجام شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار