سردار رزمجو خبر داد

آمادگی 100 درصدی استان بوشهر برای میزبانی از اردوی راهیان نور دریایی

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر در نشست هماهنگی اردوی راهیان نور دریایی در جزیره خارک گفت: ما آمادگی 100 درصدی برای میزبانی از زائران سراسر کشور در راهیان نور دریایی بوشهر را داریم.
کد خبر: ۱۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸ - 25February 2014

آمادگی 100 درصدی استان بوشهر برای میزبانی از اردوی راهیان نور دریایی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر، در نشست هماهنگی اردوی راهیان نور دریایی در جزیره خارک اظهار کرد: جزیره خارک در عرصههای مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی تاثیر بسزایی در اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارد.

سردار رزمجو با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور هدفمند است، گفت: ما درصدد هستیم که در این اردو افتخارات جزیره خارک را که پیشینهای از ایستادگی و سلحشوری رزمندگان اسلام دارد برای مردم کشور و جهان تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما در برابر رشادتها و حماسهآفرینیهای خلق شده در جزیره خارک تکلیف داریم، افزود: یکی از راهکارهای مهم و تاثیرگذار در جهت انتقال این ایثارگری همین اردوهای راهیان نور است که باید از این فرصت مهم نهایت بهره را برد.

وی تصریح کرد: ما در سالهای گذشته میزبان زائران راهیان نور دریایی از استانهای قم، مرکزی، کهگیلویه و بویر احمد، یزد، بوشهر، کرمان، اصفهان و آذربایجان شرقی بودیم که همگی از اقشار تحصیلکرده دانشگاهی و حوزوی بودند.

حجتالاسلام کمالی، امام جمعه خارک نیز راهیان نور را فرصت مناسبی برای انتقال ارزشهای انقلاب و نظام به سرزمین اسلامی و غیر اسلامی خواند و تاکید کرد: اگر ما در خصوص انتقال این ارزشها کوتاهی کنیم قطعا شرمنده شهدا خواهیم شد.

علی قاسمی، بخشدار خارک نیز گفت: همه مسئولین رسالت سنگینی در جهت میزبانی از راهیان نور به عنوان یکی از تاثیرگذارترین برنامههای فرهنگی کشور دارند؛ چرا که این اردوها نقش تعیین کنندهای در راستای مقابله با هجمههای فرهنگی دشمنان خواهد داشت.

در این نشست بخشدار خارک به عنوان رییس ستاد اردوی راهیان نور در این جزیره معرفی و کمیتههای مختلف اسکان، نمایشگاه ، بهداشت و درمان، تبلیغات، ترابری، زیباسازی و انتظامات تشکیل و مسئولین آن مشخص شد.

راهیان نور دریایی جزیره خارک از 25 اسفندماه جاری آغاز و تا 12 فروردین سال آتی ادامه می یابد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار