مقام معظم رهبری با چه کسی عکس اختصاصی گرفتند؟

مقداری که حاج حسان صحبت کرد، حضرت آقا با تعجب از او پرسیدند: شما ایرانی هستید؟ حاج حسان خندید و گفت: نه آقا، من لبنانی هستم. حضرت آقا تبسمی زیبا کردند و فرمودند: چقدر زبان فارسی را زیبا و روان صحبت می‌کنید!
کد خبر: ۱۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰ - 25February 2014

مقام معظم رهبری با چه کسی عکس اختصاصی گرفتند؟

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حمید داوودآبادی در وبلاگ «خاطرات جبهه» نوشت: یکی از همرزمان شهید «حاج حسان لقیس» خاطره زیبا و ناگفته یکی از دیدارهای این شهید عزیز با مقام معظم رهبری حضرت آیتالله خامنهای را این گونه تعریف کرد:

آن روز همه مسئولین مقاومت خدمت حضرت آقا بودند تا گزارشهای لازم درباره تحرکات رژیم صهیونیستی و همچنین طرحهای مقاومت برای مقابله با دشمن را به آقا بدهند.

حجت الاسلام سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، حاج رضوان (شهید عماد مغنیه) مسئول بخش امنیت و مقاومت اسلامی، حاج حسان لقیس و تنی چند از مسئولین مقاومت حضور داشتند.

سید حسن نصرالله توضیحاتی درباره اوضاع و احوال لبنان داد تا رسید به شرحی درباره وضعیت مقاومت؛ رو کرد به حاج حسان و گفت که توضیحات لازم را او خدمت حضرت آقا بدهد.

حاج حسان بسماللهالرحمنالرحیم گفت، زبان گشود و شروع کرد به زبان فارسی، توضیحات لازم را داد. مقداری که حاج حسان صحبت کرد، حضرت آقا با تعجب از او پرسیدند: شما ایرانی هستید؟ حاج حسان خندید و گفت: نه آقا، من لبنانی هستم. حضرت آقا تبسمی زیبا کردند و گفتند: چقدر زبان فارسی را زیبا و روان صحبت میکنید!

جلسه که به پایان رسید آقا، حاج حسان را به کنار خود خواند و خطاب به مسئولین دفتر رهبری که آنجا بودند، فرمودند: بروید یک دوربین عکاسی بیاورید تا من با ایشان یک عکس قشنگ داشته باشم.

دوربین را آوردند، حاج حسان کنار آقا ایستاد و با خندهای زیبا، عکسی دونفره با هم گرفتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار