سردار نقدی عنوان کرد

ادای دین فعالان هنرهای رقومی به شهدا و دفاع مقدس

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فعالان عرصه هنرهای رقومی باید دین خود را به دفاع مقدس و شهدا ادا کنند و در فضای مجازی، پویانمایی و بازی‌های رایانه‌ای باید پیام شهدا به نسل‌های آینده انتقال یابد.
کد خبر: ۱۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۲ - 25February 2014

ادای دین فعالان هنرهای رقومی به شهدا و دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاح مرکز هنرهای رقومی (دیجیتال) بسیج در محل سابق لانه جاسوسی، با بیان اینکه بسیجی باید در میدانهای مقابله با دشمن حضور داشته باشد، اظهار کرد: امروز بسیجیان در عرصهٔ مهم هنرهای رقومی با روحیه جهادی حضور پیدا کردهاند.

وی افزود: هنرهای رقومی میدانی بسیار ارزشمند و یک فرصت برای ترویج فرهنگ الهی و فرهنگ انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان اینکه ما در عرصه هنرهای نمایشی محدودیتهایی داریم، تصریح کرد: در پویا نمایی و هنرهای رقومی بدون وجود برخی محدودیتها میتوانیم پیامهایمان را به نمایش بگذاریم.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات در عرصهٔ هنر و ورزش این است که برخی انسانها وقتی شهرتی پیدا میکنند، هوای نفس بر آنها غلبه میکند و ارزشهای خود را فراموش میکنند. در هنرهای رقومی تهیهکنندگان و برنامهسازان، گمنام و در پشت صحنه فعالیت میکنند و برخلاف آنها فعالیتهایشان به خوبی دیده نمیشود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به قدرت طراحی، خلاقیت و تخیل ایرانیها بیان کرد: قدرت ایرانیها در این عرصهها بالاست و این فرصت و ظرفیت خوبی است. در عرصه داستاننویسی نیز ما به لحاظ محتوایی زمینههای بسیاری برای فعالیت داریم.

وی در ادامه، پیامهای انقلاب اسلامی را پیامهای ناب و زنده دانست و تاکید کرد: هنرهای رقومی فرصت خوبی است تا این پیامها را انتقال دهیم. ما میتوانیم با هزینههای کم و بدون وابستگی به زیرساختهای پرهزینه و وقتگیر دربارهٔ تاریخ و انقلاب اسلامی سخن بگوییم.

سردار نقدی با اعلام اینکه تاکنون ۷ مرکز نمایندگی هنرهای رقومی در کشور فعالیت دارند، اظهار کرد: این مراکز برای توسعه هنرهای رقومی و استعدادهای درخشان بسیجیان فعالیت دارند. در بازدیدهایی که از برخی واحدهای بسیج در شهرستانها داشتیم، فعالیتهایی در این عرصه دیدیم و به این نتیجه رسیدیم که باید امکانات در اختیار این بسیجیان قرار گیرد تا بتوانند به خوبی رشد کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: بسیجیان با این هنر و ابعادش آشنا شوند و آن را سخاوتمندانه در میان دیگران نشر دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار