حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه مرزی لبنان با سوریه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دو بار به منطقه «النبی شیت» در منطقه مرزی لبنان با سوریه حمله کردند.
کد خبر: ۱۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳ - 25February 2014

حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه مرزی لبنان با سوریه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس،، جنگندههای اسرائیلی طی دو نوبت به منطقه «جرود النبی شیت» نزدیک مرز لبنان و سوریه حمله کردند.

خبرگزاری ملی لبنان با تائید این خبر اعلام کرد که جنگنده های اسرائیلی دو حمله به منطقه جرود نبی الشیت در نزدیکی مرزهای لبنان با سوریه انجام دادند.

منابع امنیتی به خبرنگار شبکه المنار گفته اند که از وقوع حمله در داخل خاک لبنان مطمئن نیستند.

«جعفر الموسوی» شهردار شهر النبی شیت در جنوب لبنان اعلام کرده که هیچ حمله ای در این شهر صورت نگرفته است و تاکید کرد که صدای انفجار در مناطق مرزی شنیده شده است.

قبل از وقوع این حمله جنگنده های اسرائیلی به صورت گسترده در آسمان منطقه «بعلبک» و هرمل به پرواز درآمدند و دیوار صوتی را بر فراز این دو شهر شکستند.

شبکه خبری المیادین در عین حال گزارش داد که در این حمله یکی از مراکز حزب الله هدف قرار گرفته اما هیچ تلفات جانی و مادی به همراه نداشته است.

این در حالی است که خبرنگار النشره گزارش داد که جنگنده های اسرائیلی دو حمله به منطقه الجرود سوریه مقابل دو شهرک «جنتا» و «یحفوفا» لبنان انجام دادهاند.

همچنین خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که جنگنده های اسرائیلی  اهدافی از حزب الله را در مرز لبنان با سوریه هدف قرار دادند.

شبکه خبری روسیاالیوم به نقل از شاهدان در منطقه النبی شیت گزارش داد که قبل از وقوع این حمله شاهد گلوله های منور بودهاند که آسمان را روشن کرده است. افراد دیگری گفتهاند که تعدادی از هواپیماهای اسرائیلی را دیدهاند که در ارتفاع پایین نزدیک به ساختمانها پرواز می کردهاند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که جنگندههای اسرائیل یک منطقه واقع در شرق «جرود بعلبک» را هدف قرار دادند.

هنوز مقامات رژیم صهیونیستی به این حمله واکنشی نشان ندادند.

در پی این حمله ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی به حال آماده باش کامل در آمد.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار