گزارشی از جدیدترین دستاورد دفاعی کشورمان

پای موشک‌های بالستیک ایران به آب‌های دوردست هم باز شد + عکس

نصب جستجوگرهای اپتیکی و یا حرارتی روی این سر هوشمند، باعث خواهد شد موشک‌های بالستیک کشورمان در هر آب و هوا یا ساعتی از شبانه روز، بتوانند اهداف خود را با بالاترین دقت شناسایی و منهدم کنند و هر موشک، کیفیت چندین موشک را در اثرگذاری پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰ - 25February 2014

پای موشک‌های بالستیک ایران به آب‌های دوردست هم باز شد + عکس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از مشرق، حرکت در مسیر خودکفایی و تامین امنیت پایدار، آنچنان با انگیزه و برنامه توسط نیروهای مسلح کشورمان به پیش میرود که اکنون رونمایی از دستاوردهای جدید در عرصه نظامی به پای ثابت مناسبتها و برنامههای مهم کشور تبدیل شده است و در عین حال کم نیستند دستاوردها و سامانههایی که از نیام بیرون نیایند الا به وقت تنبیه و انهدام متجاوز.

جشنواره تحقیقات صنعتی نیروهای مسلح سلمان فارسی از جمله محافلی است که در هر دوره برگزاری خود، شاهد حضور و ارائه دستاوردها و تحقیقات مهمی توسط متخصصان دفاعی کشورمان بوده و امروز، یکی از دستاوردهای مهم این جشنواره، رسما معرفی و رونمایی شد.

«سر جستجوگر هوشمند موشکهای بالستیک» که رتبه اول طرح فناورانه نیروهای مسلح در سومین جشنواره سلمان فارسی را بدست آورد، دستاوردی جدید و مهم بود که توسط فرماندهان نیروهای مسلح کشورمان رونمایی شد و باید از این پس شاهد حضور این چشم و مغز هوشمند روی موشکهای بالستیک کشورمان باشیم.

البته این موضوع، حاصل تلاشهای سالیانه دراز متخصصان دفاعی جمهوری اسلامی ایران بوده و از زمان شکلگیری برنامه موشکی ایران، فعالیتهای علمی و مهندسی گستردهای در زمینه پیشران سوخت مایع، سازه، بدنه، آیرودینامیک، هدایت، کنترل و ناوبری و سرجنگی موشکهای ایرانی انجام شده است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار