بوی گندم و معراجی‌ها در صدر جدول فروش

استقبال گسترده مردم از فیلم‌های دفاع مقدس

دو فیلم «بوی گندم» و «معراجی‌ها» که موضوع دفاع مقدس و نشر ارزشهای آن را مورد توجه قرار داده‌اند با استقبال گسترده مردم مواجه شده‌اند.
کد خبر: ۱۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸ - 26February 2014

استقبال گسترده مردم از فیلم‌های دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در حالیکه روزهای پایانی سال نود و دو را سپری میکنیم و سینماهای تهران و شهرستان از رونق کمی برخوردار هستند دو فیلم «بوی گندم» و «معراجیها» که موضوع دفاع مقدس و نشر ارزشهای آن را مورد توجه قرار دادهاند با استقبال گسترده مردم مواجه شدهاند.

فیلم سینمایی «بوی گندم» به کارگردانی رضا خاکی و تهیه کنندگی داریوش باباییان و با موضوع شهدای خلیج فارس در حالی فروش یک میلیارد و پانصد میلیون تومان را در تهران و شهرستان تجربه میکند که بسیاری از فیلمها هنوز نتوانستهاند فروش خود را به رقم صد میلیون تومان برسانند.

فیلم سینمایی «چهار سو» به کارگردانی فرهاد نجفی فروشی معادل شصت و دو میلیون تومان داشته و فیلم «سه نفر روی خط» هم به کارگردانی خسرو ملکان فروشی شصت میلیونی را پشت سر گذاشته است، «فیلادلفی» و «صبح خاکستر» و «دل بیقرار» نیز با سیزده روز نمایش فروشی زیر سی میلیون تومان را تجربه کردهاند.

فیلم «معراجیها» به نویسندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی که اکران خود را از روز جمعه و با چهار سینما در تهران آغاز کرده تا کنون توانسته است فروشی معادل چهل و پنج میلیون تومان را داشته باشد که با توجه به تعدادسالن کمی که در اختیار دارد فروش قابل قبولی به شمار میآید.

با توجه به فروش بسیار بالای سه گانه «اخراجیها» و با توجه به افزایش سالنهای فیلم معراجیها از روز دوشنبه و اکران سراسری این فیلم در کل کشور امید میرود که آخرین فیلم مسعود ده نمکی بتواند به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار